JaÅh elsker den serien!! Vi har ikke sett mandagens episode! Har dere???!Og hva heter den andre serien du fikk meg til å se? På den båten.. med det viruset. Den ser vi også på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaÅh elsker den serien!! Vi har ikke sett mandagens episode! Har dere???!Og hva heter den andre serien du fikk meg til å se? På den båten.. med det viruset. Den ser vi også på
Her er premien dinHahaha...Noen ganger får jeg ha rett jeg og da.
*Taster på app på padda*
JAHihi jaganske syk fantasi iallefall
Magen vokser vell fortere å da![]()
Ja det var det. Phew hvordan skal jeg rekke å se alle de gøye serieneJaSykt spennende nå!! The last ship
Sykt bra den og!!
Kan skravle for alle jegMeg også?![]()
Riskrem er godt! Her spiste jeg is med krokan, lindret halsbrannenDa er også eldste i seng, og jeg har tatt resten av riskremen![]()
Oi, men er den til å anbefale.. Eller var den for syk? Vi ser the strain, som mannen laster ned. Sett det? Sykt spennende![]()
![]()
Syns 100 dager hører så lenge ut.. Men når en tenker at det bare er 14 uker igjen, høres ikke det like lenge utFortere og fortere for hver gang.
Gratulerer med bare 100 dager igjen forresten![]()
Hadde det til dessert i dagNamm riskremFikk så lyst på det i dag.. Gleder meg sånn til jul
![]()
Is med krokan er den beste isen!!Riskrem er godt! Her spiste jeg is med krokan, lindret halsbrannenvinn vinn!
Naaaaaam den så god ut!Her er premien din
![]()
Tror jeg på! Hjemmelaga? Lagte du foresten sånn god saus til, ble den god?Hadde det til dessert i dag
Veldig godt
Her er premien din
![]()
JAEr jo en som har tatt selvmord etter rollen som jokeren.
Tror jeg på! Hjemmelaga? Lagte du foresten sånn god saus til, ble den god?![]()
Bare smelte sammen noe, lettvindt og greitMmmm
Ser du har bakt i dag![]()
Takk for detFortere og fortere for hver gang.
Gratulerer med bare 100 dager igjen forresten![]()