Felles skravle 2015

Oh ! Jeg elsker krimserier. *skriver ned på lista mi*. Sett ferdig breaking bad nå, så tenkte å begynne på killing eller hva det heter :P

Ja, vi har sett the killing. Der er det ikke like mye mord, for der bruker de veldig lang tid på å oppklare mord, men veldig spennende.

Denne derimot, mye dreping og syk morder. Syk i hodet altså.

*Taster på app på padda*

Ja, vi har sett the killing. Der er det ikke like mye mord, for der bruker de veldig lang tid på å oppklare mord, men veldig spennende.

*Taster på app på padda*
Oi, men er den til å anbefale.. Eller var den for syk? Vi ser the strain, som mannen laster ned. Sett det? Sykt spennende :D :D

*Taster på app på padda*
Jeg tenker litt at de som skriver sånne serier og filmer må være litt syke i hodet for å komme på alt :p

Skriv ned dere så kan dere minne meg på det :p
Haha skal minne deg på det.. Når du kjeder deg og er så svær at du ikke gidder å reise deg fra sofaen :D Om ca.2mnd :D

*Taster på app på padda*
Jeg elsker the killing :D Men dessverre ferdig med den :(

Jeg tenker litt at de som skriver sånne serier og filmer må være litt syke i hodet for å komme på alt :p
Ja haha det tenker jeg også. :P De må vertfall bli syke i hode :P

Oi, men er den til å anbefale.. Eller var den for syk? Vi ser the strain, som mannen laster ned. Sett det? Sykt spennende :D :D
Tror ingenting er sykere enn the Strain :p

Han hadde ikke jeg villet vært gift med :p

Tror ingenting er sykere enn the Strain :p
Åh elsker den serien!! Vi har ikke sett mandagens episode! Har dere???!:eek: Og hva heter den andre serien du fikk meg til å se? På den båten.. med det viruset. Den ser vi også på

Back
Topp