Ja lur planHun kan skravle for oss alle![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja lur planHun kan skravle for oss alle![]()
Oh ! Jeg elsker krimserier. *skriver ned på lista mi*. Sett ferdig breaking bad nå, så tenkte å begynne på killing eller hva det heter![]()
Skriv ned dere så kan dere minne meg på detDet må jeg skrive ned![]()
Er det film?![]()
Oi, men er den til å anbefale.. Eller var den for syk? Vi ser the strain, som mannen laster ned. Sett det? Sykt spennendeJa, vi har sett the killing. Der er det ikke like mye mord, for der bruker de veldig lang tid på å oppklare mord, men veldig spennende.
Denne derimot, mye dreping og syk morder. Syk i hodet altså.
*Taster på app på padda*
Jeg tenker litt at de som skriver sånne serier og filmer må være litt syke i hodet for å komme på altJa, vi har sett the killing. Der er det ikke like mye mord, for der bruker de veldig lang tid på å oppklare mord, men veldig spennende.
*Taster på app på padda*
Haha skal minne deg på det.. Når du kjeder deg og er så svær at du ikke gidder å reise deg fra sofaenSkriv ned dere så kan dere minne meg på det![]()
Jeg elsker the killingJa, vi har sett the killing. Der er det ikke like mye mord, for der bruker de veldig lang tid på å oppklare mord, men veldig spennende.
*Taster på app på padda*
Ja haha det tenker jeg også.Jeg tenker litt at de som skriver sånne serier og filmer må være litt syke i hodet for å komme på alt![]()
Begynner magen å bli stor?
HahaHaha skal minne deg på det.. Når du kjeder deg og er så svær at du ikke gidder å reise deg fra sofaenOm ca.2mnd
![]()
Tror ingenting er sykere enn the StrainOi, men er den til å anbefale.. Eller var den for syk? Vi ser the strain, som mannen laster ned. Sett det? Sykt spennende![]()
![]()
Han hadde ikke jeg villet vært gift medJeg tenker litt at de som skriver sånne serier og filmer må være litt syke i hodet for å komme på alt![]()
Hihi jaJa haha det tenker jeg også.De må vertfall bli syke i hode
![]()
Magen vokser vell fortere å daDen var ikke liten til å begynne med, men ja den begynner å bli en del større.
Det er tross alt tredjemann
Åh elsker den serien!! Vi har ikke sett mandagens episode! Har dere???!Tror ingenting er sykere enn the Strain![]()
Hun kan skravle for oss alle![]()
Ikke jeg hellerHan hadde ikke jeg villet vært gift med![]()
Namm riskremDa er også eldste i seng, og jeg har tatt resten av riskremen![]()