Neppe.Ok, da så.
Er det mulig at kravet til ant innlegg blir økt ila måneden?
Men nye regler neste mnd, heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neppe.Ok, da så.
Jeg trodde nok at 15-1600 skulle holde. Vi får se. Lenge igjenJeg som tenkte det var trygt å stoppe på 1500. Blir spennende å se utover mnd
Vi bare koser ossHer var det mye skravling gitt :-D Dere er jo superflinke!!
Vi bare koser oss
Jeg har et par sosiale planer irl i dag. Vi skal besøke mine foreldre, og vi skal få besøk av min bror med familie. Så neppe mye skravling på meg i dag. I kveld kanskje, men helst vil jeg ha den tiden sammen med mannen min.Skjønner dette!Ha en finfin dag med masse skravling!
![]()
Skjønner detGod morgon til deg oglitt seinere på her
![]()
Hva spiste du?God morgenskal kose meg med frokost
![]()
Det er det ja, så da får vi se etterhvertJeg trodde nok at 15-1600 skulle holde. Vi får se. Lenge igjen
Det er nok lite sannsynligOk, da så.
Sovner på sofaen omtrent hver kveld nå jeg...Jeg ble visst sittende litt til, bare slo av pc og sov i sofaen sammen med mannen som så på tv, også la vi oss når det han så på var ferdig, da vekket han meg og ba meg legge meg
SupertInnlegget om lista klokka tolv i natt finnes ikke, ifølge appen når jeg vil sitere det. Men i alle fall, jeg kom meg opp på topp 30! Nå er det bare å kjempe for å bli der.
Vet ikke om jeg er det enda da, tviler på detS
Supertdet er ikke så mye som skiller, så det kan bli spennende om det fortsetter .
Det gjorde jeg i mitt første svangerskap. Klokka åtte...Sovner på sofaen omtrent hver kveld nå jeg...
Hehe, ikke vært så trøtt med de to første, men det er kanskje pga jeg nå har tio til å ta meg avDet gjorde jeg i mitt første svangerskap. Klokka åtte...
Men nå er jo ikke jeg gravid da. Bare håper
Hehe, kos deg med frokostenGod morgen.
Fikk akkurat streng beskjed om å stå opp.
Det er frokost
god morgenGod morgen.
Fikk akkurat streng beskjed om å stå opp.
Det er frokost