Lilla86
Forumet er livet
Nei, det skjønner ikke jeg heller. EffektivtSkjønner ikke at folk kan gjøre noe annet enn å sitte her inne når man har 1200 innlegg på 3 dager!! Avhengighet har det blitt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det skjønner ikke jeg heller. EffektivtSkjønner ikke at folk kan gjøre noe annet enn å sitte her inne når man har 1200 innlegg på 3 dager!! Avhengighet har det blitt...
HerligDen er mye bedre.
Hjalp veldig å sove bort det meste av dagen
Gøy for de da, og jeg tror absolutt det er gjort på redelig vis, men kan ikke være så mye vettuge svarDen er det fler som har problemer med å forstå..
Det blir msn, er mye her selv, men jeg må ha litt tid til familie og hverdagslige ting ogsåNei, det skjønner ikke jeg heller. Effektivtmen ja, man blir absolutt avhengig!
Ja i know. Jeg synes jeg er her mye, og jeg er ikke i nærhetenNei, det skjønner ikke jeg heller. Effektivtmen ja, man blir absolutt avhengig!
Ikke sant.Det blir msn, er mye her selv, men jeg må ha litt tid til familie og hverdagslige ting også![]()
Nei, det skjønner ikke jeg heller. Effektivtmen ja, man blir absolutt avhengig!
skravletråd på Generelt er vel i ferd med å innføre...
Innføre hva da?Hahaha.. Hele poenget med skravletråd er at man får skravle. Om hva som helst. Rare greier. Enda en grunn til å ikke være på Generelt altså.
Jeg hadde helt glemt at det er en ny, felles skravletråd. Koselig å se igjen noen av dere som har flyttet ut av før svangerskapet![]()
Kanskje jeg kan få bli med på lista di også? Satser på å holde meg på topp 100 denne gangenGodt du følger etter!![]()
Kanskje jeg kan få bli med på lista di også? Satser på å holde meg på topp 100 denne gangen![]()
Forbud mot å skravle om godsaker i ukedageneInnføre hva da?
Takk!Selvfølgelig kan du det.![]()
Innføre hva da?
God morgen!Da har vannet gått. Jeg har laget en tråd på åpent forum oktober 2014 for de som vil lese litt merEr fortsatt ganske fortumlet!
Hurra! Baby på vegDa har vannet gått. Jeg har laget en tråd på åpent forum oktober 2014 for de som vil lese litt merEr fortsatt ganske fortumlet!