Felles skravle 2015

Mange som var med på tror jeg, men det holder nok nå Kengu så det ikke blir noen krangel ;) det liker vi ikke :D
Var tydeligvis berre eg som ikkje var med då, beklager at eg ikkje tok den. Likar ikkje dårlig stemning, så likar ikkje slikt tull. Men er vel mitt problem :P

Nokon som har tips til manneforum? Eller pappaforum? Gubben som lurer :p

Manneforum, som i fata, bil og damer, eller pappaforum som i "jeg er pappa til verdens søteste sussebass" slik vi har "mammaprat" på div babyforum?

Sistnevnte er nok hard to find. De andre, alt etter interesse

Supert :) her er vel alt lov, gjør du noen regelbrudd så er vi flinke til å si ifra på en grei måte, ingen som ønsker noen slettet fra konkurransen :)
Så bra :-) Nei, me vil ikkje ha dårlig stemning :-)

Manneforum, som i fata, bil og damer, eller pappaforum som i "jeg er pappa til verdens søteste sussebass" slik vi har "mammaprat" på div babyforum?

Sistnevnte er nok hard to find. De andre, alt etter interesse
Han tenkte nok på babyforum for pappa... Og sikkert litt sånn datasnakk og slikt, men som du seier så er det sikkert vanskelig å finne :P

Var tydeligvis berre eg som ikkje var med då, beklager at eg ikkje tok den. Likar ikkje dårlig stemning, så likar ikkje slikt tull. Men er vel mitt problem :P

Var sikkert fler enn deg. Jeg syns det holder nå jeg og ;)

Såpass! Det var lenge..

Det er katteallergener i alle hus, dette også. Rett og slett fordi det er så mange katter i verden. Jeg har flere kolleager som har katt, følgelig har jeg katteallergener på klærene mine når jeg kommer hjem, fra at jeg har sittet på en stol i lunsjen som noen andre satt på dagen før.

Men tenk da, hvor mye hår det er fra en katt, hvor mange plasser den har vært i et hus. Allergenene er vel i spyttet, også slikker de seg, og legger igjen pels i hele huset. Det er... overalt.

Så selv om katten er hos naboen, og svigermor støvsuger soverommet og stua, ja så må han dryppes max, dvs morgen og kveld, og selvsagt ikke ta i den.

Han tenkte nok på babyforum for pappa... Og sikkert litt sånn datasnakk og slikt, men som du seier så er det sikkert vanskelig å finne :p

Ikke mange av dem, nei.. de finnes nok, men er nok da gjerne små og "alle kjenner alle"

Så koselig av deg:-) Ja, har vært der siden desember. Prøver pergo for første gang nå, så håper å flytte ut snart;)

Hvordan går det i svangerskapet ditt? Du har så fint bilde:)
Så spennende :) da kommer du forhåpentligvis over i ett terminforumet snart :)
Joda går bra i sv.skapet, bortsett fra en vannvittig kvalme... Har termin i april, så laaangt igjen ;)

[ quote="Sara, post: 18039100, member: 80234"]Det er katteallergener i alle hus, dette også. Rett og slett fordi det er så mange katter i verden. Jeg har flere kolleager som har katt, følgelig har jeg katteallergener på klærene mine når jeg kommer hjem, fra at jeg har sittet på en stol i lunsjen som noen andre satt på dagen før.

Men tenk da, hvor mye hår det er fra en katt, hvor mange plasser den har vært i et hus. Allergenene er vel i spyttet, også slikker de seg, og legger igjen pels i hele huset. Det er... overalt.

Så selv om katten er hos naboen, og svigermor støvsuger soverommet og stua, ja så må han dryppes max, dvs morgen og kveld, og selvsagt ikke ta i den.[/quote]

Uffameg, så leit at han er så hardt rammet!!

Jeg vet om et pappa forum, men dessverre er det ikke lov å nevne konkurrerende forum her..

Så spennende :) da kommer du forhåpentligvis over i ett terminforumet snart :)
Joda går bra i sv.skapet, bortsett fra en vannvittig kvalme... Har termin i april, så laaangt igjen ;)
Kjedelig at du fremdeles er plaget med kvalme. Ser at du er over 13 uker på vei, så håper og tror at det gir seg snart da:) Bra at kroppen ellers er grei med deg. Det hadde vært helt herlig å flytte over til termimforum:D

Last edited:
[ quote="Sara, post: 18039100, member: 80234"]Det er katteallergener i alle hus, dette også. Rett og slett fordi det er så mange katter i verden. Jeg har flere kolleager som har katt, følgelig har jeg katteallergener på klærene mine når jeg kommer hjem, fra at jeg har sittet på en stol i lunsjen som noen andre satt på dagen før.

Så selv om katten er hos naboen, og svigermor støvsuger soverommet og stua, ja så må han dryppes max, dvs morgen og kveld, og selvsagt ikke ta i den.

Uffameg, så leit at han er så hardt rammet!![/quote]

Det er nok mange som er hardere rammet, men han ble liksom brått allergisk mot det

vi visste han ikke tålte katt, det kom frem på prikktest da han var et par år.
Men det var brått i fjor sommer på besøk hos noen vi ikke visste hadde kattunger..... da var det langt hjem. Et par uker senere besøkte vi bestemor, og glemte å dryppe før vi kom. Han hadde ikke vært der lenge før han ikke så på det ene øyet spesielt., hovet helt opp. Siden har vi fast stoppet en halvtime før og dryppet.

Back
Topp