Felles skravle 2015

Ja det kan du... fikk lyst på sjokolade og riskrem i går, men vil jo ikke legge ned forbud. Hadde ikke dere minnet meg på det hadde jeg jo ikke vist hva jeg ville ha :) det med godis er ok, men middag syns jeg er greit å diskutere

Var jo bare tull da, men enig i at det tok litt mye av. Har jo begynt med det nå og... :rolleyes:

Kan dere ikke diskutere det der det er aktuelt? Så slipper tråden å bli kranglete her inne :)
Beklager! Vil egentlig ikkje diskutere det. Så kan godt droppe det i det heile tatt:) Likar ikkje krangling :)

Jeg hadde helt glemt at det er en ny, felles skravletråd. Koselig å se igjen noen av dere som har flyttet ut av før svangerskapet:)

Var vel bare du og ei til som ikke var med på den?
De som ble sagt de ble kastet ut var hvertfall med på det:)

Mange som var med på tror jeg, men det holder nok nå Kengu så det ikke blir noen krangel ;) det liker vi ikke :D

Nei, det skjer ikke ofte at han reagerer på katt

Bare når han besøker noen som har en

Det er min bestemor, og hans bestemor.

Min bestemor besøker han ikke ofte, og særlig etter at han ikke tåler katt, vi treffer henne heller hos mine foreldre (huset ved siden av) Men julaften formiddag er vi på besøk en liten tur. I fjor ble den veldig kort, i år tenker jeg dryppe en haltime før, og likevel holde den kort. (Han kan bli med min far ned og sette på potetene deres, feks)

Hans egen bestemor... henne ser vi heller ikke så ofte siden vi bor i hver vår del av landet, men vi bor jo til gjengjeld hos henne når vi er der. Da drypper vi morgen og kveld, og trapper opp et nivå på astmamedisinen rent forebyggende. Så går det greit, men det var en medvirkende årsak til at vi hadde kortere ferie i år enn vanlig. Dvs, lang ferie, men mye hjemme.

Det må være tungt :/ nytter vel ikke å sette kattene til nabobyen på ferie, de kommer vel tuslende tilbake iløpet av natta.

Det må være tungt :/ nytter vel ikke å sette kattene til nabobyen på ferie, de kommer vel tuslende tilbake iløpet av natta.

Altså. joda, katten rømmer over til naboen når vi kommer, vi har hund

Men huset må være kattefritt i ca 2 år, med totalnevaskking et par gangeri året, før det er kattefritt reelt sett.

Nokon som har tips til manneforum? Eller pappaforum? Gubben som lurer :P

Beklager! Vil egentlig ikkje diskutere det. Så kan godt droppe det i det heile tatt:) Likar ikkje krangling :)
Supert :) her er vel alt lov, gjør du noen regelbrudd så er vi flinke til å si ifra på en grei måte, ingen som ønsker noen slettet fra konkurransen :)

Altså. joda, katten rømmer over til naboen når vi kommer, vi har hund

Men huset må være kattefritt i ca 2 år, med totalnevaskking et par gangeri året, før det er kattefritt reelt sett.
Såpass! Det var lenge..

Back
Topp