Fredagstaco er ein hit her og
Men av og til må det kunne gå an med pølser! Men skjønnar at du blir lei om du ikkje har stor variasjon. Blir eg og av og til![]()
Vi hadde tomatsuppe med pølse i i går, derav at jeg er pølselei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fredagstaco er ein hit her og
Men av og til må det kunne gå an med pølser! Men skjønnar at du blir lei om du ikkje har stor variasjon. Blir eg og av og til![]()
OK, men nå spiser jeg
Haha, kanskje pølsegrateng?Det blir IKKE pølsepizza i morgen, for å si det sånn...
Haha, kanskje pølsegrateng?
Ha ha ^^Egentlig burde ikke annonym få lov til å snakke om den gode maten hun lage heller
For jeg kan jo ikke slikt!
Å kjære vene.Kunne ha vore ein spøk. Men ser ikkje sånn ut...
Men hvordan går det med deg? 99% complete. Snart termin. Skjer det noe mer? sliten?Ha ha ^^
Ikkje godt å vite alltidÅ kjære vene.
Nei det har ingenting med det å gjøre, kanskje lese tråden før man begynner å himle med øya og snakke nedlatende om det.Der en spøk blant flere av oss i skravletråden....
Man skal straffes fordi andre ikke eier selvkontroll?
De aller fleste skjønte det var tull og var med på spøkenIkkje godt å vite alltid![]()
Det virkar faktisk ikkje sånn...De aller fleste skjønte det var tull og var med på spøken![]()
Var vel bare du og ei til som ikke var med på den?Det virkar faktisk ikkje sånn...
Trur du tar feil. Du får høyre inne på tråden og sjå kva dei seier... Uansett, ser ikkje heilt humoren. Menmen, smak og behag...Var vel bare du og ei til som ikke var med på den?
De som ble sagt de ble kastet ut var hvertfall med på det![]()
Neivel du om det, skjønner bare ikke vitsen med å dra det inn hit jeg da.Trur du tar feil. Du får høyre inne på tråden og sjå kva dei seier... Uansett, ser ikkje heilt humoren. Menmen, smak og behag...
Neiikke som jeg vet i allefall.. ikke på ny på fs heller. For her pratet vi jo om sjokolade i forrigårs.
Dra det inn hit? Må jo kunne spør om det er reglar her og... er jo ikkje godt å vite kva folk finn på...Neivel du om det, skjønner bare ikke vitsen med å dra det inn hit jeg da.
Nei,slett ikke
Tvert imot snakker vi MYE om god mat, og om andre gode saker...