Felles skravle 2015

Ta det når du har overskudd :) Det er jo ikkje veldig stor krise! Ikkje verdt å slite seg ut for...

Det er ikke krise, det er det ikke. vi spiser tross alt noe variert, og ikke akkurat ren søppelmat heller disse ukene. Men fantasien er dårlig, og evnen til å overtale ungene liten, så det er gjerne de som velger menyen (utfra hva vi har i hus da, vel og merke)

skravletråd på Generelt er vel i ferd med å innføre...
Kødder du? Er det ikke lov til å snakke om godis i uka? Hva pokker er det for en regel? En spøk?

Kødder du? Er det ikke lov til å snakke om godis i uka? Hva pokker er det for en regel? En spøk?

Tja, jeg tviler ikke, egentlig.
Ikke snakke om det, for da frister du andre. Nemlig.

Tja, jeg tviler ikke, egentlig.
Ikke snakke om det, for da frister du andre. Nemlig.
....

Man skal straffes fordi andre ikke eier selvkontroll?

Det er ikke krise, det er det ikke. vi spiser tross alt noe variert, og ikke akkurat ren søppelmat heller disse ukene. Men fantasien er dårlig, og evnen til å overtale ungene liten, så det er gjerne de som velger menyen (utfra hva vi har i hus da, vel og merke)
Høyres heilt normalt ut:)

Egentlig burde ikke annonym få lov til å snakke om den gode maten hun lage heller

For jeg kan jo ikke slikt!

Jeg har en som ikke tåler egg.

Han spiste det av hjertens lyst inntil vi en dag måtte bråslutte med det.

(han er ikke sånn hyperallergisk mot egg som mister pusten om noen i naborommet spiser det, men han blir dårlig i magen om han spiser mat med egg selv) Han luktet seg definitivt ikke frem til det, og det gjorde heller ikke vi, gitt..

Ellers er det heldigvis ikke kosthold mine ikke tåler. Egg er krøkete å unngå til jul, men det skal gå. Det er mer krevende etterhvert å unngå katter. Dvs, det KLARER vi ikke, for svigermor har katt. Så vi medisinerer. Men problemet er etterhvert som han begynner å besøke klassevenner, om han besøker noen vi ikke vet om at har katt... Da er det øyne han ikke kan se gjennom på et blunk. (selv om han er helårsmedisinert mot allergi altså, så må han dryppes før han oppholder seg i hus hvor det bor katt)

Egg ja. Slik som melkeprotein og soya er det jo i allverdens produkter! Så det er en utfordring skjønner jeg absolutt!

Ai, ikke greit før de kan forstå det selv! Skjer det ofte at han har reagert på katter?
Og katter gjør jo akkurat som de selv vil, selv om man prøver å holde seg unna dem :p Det med allergi for dyr er jo også en vitenskap ja.

Høyres heilt normalt ut:)

Det er vel bare jeg som er en liten anelse lei

Vi pleier ikke ha gorumethelsekost på fredager uansett, men vi pleier ha taco, hvilket er litt bedre og mer smakfut og mer fredagsfølelse enn grillpølser og makaroni, med grønnsaker til

Egentlig burde ikke annonym få lov til å snakke om den gode maten hun lage heller

For jeg kan jo ikke slikt!

Kan godt slutte.....

Det er vel bare jeg som er en liten anelse lei

Vi pleier ikke ha gorumethelsekost på fredager uansett, men vi pleier ha taco, hvilket er litt bedre og mer smakfut og mer fredagsfølelse enn grillpølser og makaroni, med grønnsaker til
Fredagstaco er ein hit her og :-)
Men av og til må det kunne gå an med pølser! Men skjønnar at du blir lei om du ikkje har stor variasjon. Blir eg og av og til :)

Egg ja. Slik som melkeprotein og soya er det jo i allverdens produkter! Så det er en utfordring skjønner jeg absolutt!

Ai, ikke greit før de kan forstå det selv! Skjer det ofte at han har reagert på katter?
Og katter gjør jo akkurat som de selv vil, selv om man prøver å holde seg unna dem :p Det med allergi for dyr er jo også en vitenskap ja.

Nei, det skjer ikke ofte at han reagerer på katt

Bare når han besøker noen som har en

Det er min bestemor, og hans bestemor.

Min bestemor besøker han ikke ofte, og særlig etter at han ikke tåler katt, vi treffer henne heller hos mine foreldre (huset ved siden av) Men julaften formiddag er vi på besøk en liten tur. I fjor ble den veldig kort, i år tenker jeg dryppe en haltime før, og likevel holde den kort. (Han kan bli med min far ned og sette på potetene deres, feks)

Hans egen bestemor... henne ser vi heller ikke så ofte siden vi bor i hver vår del av landet, men vi bor jo til gjengjeld hos henne når vi er der. Da drypper vi morgen og kveld, og trapper opp et nivå på astmamedisinen rent forebyggende. Så går det greit, men det var en medvirkende årsak til at vi hadde kortere ferie i år enn vanlig. Dvs, lang ferie, men mye hjemme.

Back
Topp