Felles skravle 2015

Men søtpotetmos? Hvordan gjør du da.. Koker du de i småbiter? Også hiver de i foodprosessor med litt smør og salt og pepper?

Først dele opp og legge i kjele.
Koke NESTEN opp og la så og NESTEN koke i ca 20 minutter (for å få ut stivelsen).
Bytte vann, og kokes møre, og så en 10-15 minutter til.
I food prosessor med en kladd smør, salt, pepper, litt cajannepepper og noen dråper sitron.
Bzzzzzzzzz... Smak til og eventuelt tilsett mer av de over.. Bzzzzzzzzz....ferdig

Koke NESTEN opp og la så og NESTEN koke i ca 20 minutter (for å få ut stivelsen).
I food prosessor med en kladd smør, salt, pepper, litt cajannepepper og noen dråper sitron.
Bzzzzzzzzz... Smak til og eventuelt tilsett mer av de over.. Bzzzzzzzzz....ferdig
Mmm !! Skal prøve det ut :D Har bare fått det servert, og det er jo SÅ godt :D

Mmm !! Skal prøve det ut :D Har bare fått det servert, og det er jo SÅ godt :D

Det hadde jeg også, og tenkte et det kan da umulig være så vanskelig å lage så jeg prøvde meg litt ut....
Aldri sett noen oppskrift på det, så det er fult mulig jeg egentlig gjøre det på en helt feil måte

Såpass! Vet du hvilken butikk?

Jeg har stort sett handlet på maxi mat. Men jeg tror de fleste butikkene der har egne glutenfri seksjoner med masse forskjellig ;)
De er mye flinkere på det der enn her ;)

Mmm, skal prøves :)

Jeg har stort sett handlet på maxi mat. Men jeg tror de fleste butikkene der har egne glutenfri seksjoner med masse forskjellig ;)
De er mye flinkere på det der enn her ;)

Men blir bedre hjemme også! Er jo tydeligvis trendy å spise glutenfritt... Fint for oss som MÅ det da om det hjelper på utvalget.

Her blir det taco

Jeg og ungene spiste pølser og makaroni. Ikke noe fantastisk måltid akkurat, men det hadde jeg kapasitet til, og de ville ha det

Jeg forslo "og en bedre kveldsmat for deg og meg" for mannen, men han jobber til senere enn det.

Men blir bedre hjemme også! Er jo tydeligvis trendy å spise glutenfritt... Fint for oss som MÅ det da om det hjelper på utvalget.

Ja, er man blir vel ikke så oppblåst av det. Spiser ikke så mye av det selv lengre, men ble mye da jeg jobbet der jeg gjorde :)

Jeg og ungene spiste pølser og makaroni. Ikke noe fantastisk måltid akkurat, men det hadde jeg kapasitet til, og de ville ha det

Jeg forslo "og en bedre kveldsmat for deg og meg" for mannen, men han jobber til senere enn det.
Det enkle er ofte det beste :D Ville han ikke spise senere?

Back
Topp