Felles skravle 2015

Huff. .:(
Bor du langt fra sverige?
Jeg bakte en del glutenfri brød osv da jeg jobbet med en som hadde cøliaki, og brukte de ferdigblandingene. De ble kjempegode og faktisk veldig fin skorpe ;)

Jeg kjøpte en "tilsett bare vann"-pakke på glutenfritt brød for noen år siden på Ica da vi hadde en overnattningsgjest med glutenallergi.
Den fikk veldig fin skorpe

Ja selvfølgelig. Øl faste i dpo også her :D

Jeg var ikke så flink på det.
Tenkte at spiren ikke får næring av mor får godt over IKM, så så lenge man ikke drikker seg full var jeg ikke så nøye på det. Tok gjerne et glass vin, men ikke mer i DPO.
Men selvfølgelig, om TR var forsinket, eller 2 streker var det ingenting..

Jeg var ikke så flink på det.
Tenkte at spiren ikke får næring av mor får godt over IKM, så så lenge man ikke drikker seg full var jeg ikke så nøye på det. Tok gjerne et glass vin, men ikke mer i DPO.
Men selvfølgelig, om TR var forsinket, eller 2 streker var det ingenting..
Det er forståelig. Er ikke slik at det er fyfy... men har ikke lyst på alkohol bare. Blir dårlig med en gang nesten

Det er forståelig. Er ikke slik at det er fyfy... men har ikke lyst på alkohol bare. Blir dårlig med en gang nesten

Altså, føles det riktig for dere å ikke drikke i DPO land er det ikke noe galt i dat.
Var ikke det jeg mente...
Var mer et innspill på hvordan jeg tenker.

Syns det er litt for mange som blir hysteriske fordi de tok _ET_ glass vin før de viste de var gravide..

Altså, føles det riktig for dere å ikke drikke i DPO land er det ikke noe galt i dat.

Syns det er litt for mange som blir hysteriske fordi de tok _ET_ glass vin før de viste de var gravide..
Jeg skjønner hva du mente :D hihi... bare det at jeg drikker nesten ikke i det hele tatt :) derfor drikker jeg når jeg føler for det :)

Altså, siden jeg ble gravid med en gang etter SA og trodde i grunn ikke det var håp for det ble det endel trøste rødvin og alle oster og skinker du kan tenke deg i dpo.. Men Hei, hun har det bra :D

Altså, siden jeg ble gravid med en gang etter SA og trodde i grunn ikke det var håp for det ble det endel trøste rødvin og alle oster og skinker du kan tenke deg i dpo.. Men Hei, hun har det bra :D
Er egentlig det som er poenget mitt.
Men det er viktig at man gjør det som føles riktig for en selv

Huff. .:(
Bor du langt fra sverige?
Jeg bakte en del glutenfri brød osv da jeg jobbet med en som hadde cøliaki, og brukte de ferdigblandingene. De ble kjempegode og faktisk veldig fin skorpe ;)

Ikke så langt fra Sverige nei :) Det går fint, må bare planlegges! Nå som jeg er en del kvalm er jeg blitt så kresen så brødmat er faktisk et godt alternativ.

Hmm, nei har ikke prøvd fra pose selv, men ei venninne hadde tilfeldigvis en pose da jeg var på besøk og den var superbra så er villig til å prøve :)

Mye av de glutenfrie brødproduktene er i hovedsak karbohydrater og lite annen næring. Men får lete litt og hamstre :)

Ja selvfølgelig. Øl faste i dpo også her :D

Har ikke vært så flink på det selv faktisk. Men har egentlig ikke prøvd kjempehardt før heller da, og ikke tenkt så mye på det :confused:

Er helt enig med deg ;)
Har som nevnt ikke vært så flink på det tidligere, men nå har jeg en del symptomer som kan tyde den veien ( kan selvfølgelig være innbilt og ;) )
Kjenner flere som har vært drita før de visste det og, men det er heller ikke de som har planlagt da ;)

Back
Topp