Da er det bare å la være å drikke så mye da..Drikker ikke så ofte her, medmn det er pga at jeg hater å være fyllesyk![]()
Hater å være fyllesjuk selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det bare å la være å drikke så mye da..Drikker ikke så ofte her, medmn det er pga at jeg hater å være fyllesyk![]()
Så koseligJeg så ingen småfugler i fjor, men den greien hvor regnet har løsnet opp nesten alt var brått veldig populær der ute.
Jeg hadde fuglemat i skapet så hengte det opp der og nå er det fult liv der ute
Så koselig![]()
Jeg tenkte og henge ut mat snart. Veldig mye fugleliv herVeldig koselig, det er noe av det jeg savnet der vi bodde før..
Jeg tenkte og henge ut mat snart. Veldig mye fugleliv her![]()
Uff da.
Dersom du er syk, burde du kanskje overlate det til mannen
Han er ute og murer, så han skal få fortsette med det
Driver og drenerer og må fikse litt på grunnmuren før vi fyller igjen osv.![]()
Drikker ikke så ofte her, medmn det er pga at jeg hater å være fyllesyk![]()
Flinke mannen
Skjønner den. Pleier å ta et par øl på kvelden i helgene, men sjelden nok til å bli fyllesyk. Men fyfy med baby i magen selvfølgelig![]()
Så koseligOg da begynte dagens turnøvelsene i magen![]()
Kan da fremdeles ta et par øl.
Den som heter Aass Uten og Munkholm type brun boks er ganske gode og gravid vennlige (alkoholfrie)
For det meste bare bevegelse jeg kjenner, men en sjelden gang kommer det også et spark..Så koselig![]()
Krysser fingrene for degDet er sant
Ble veldig glad i en tjekkisk i sommer; staropramen tror jeg den heter
Vet jo ikke om jeg er gravid nå da, men håper jeg er 9 dpo i dag og at en spire har festet seg![]()
Det er sant
Ble veldig glad i en tjekkisk i sommer; staropramen tror jeg den heter
Vet jo ikke om jeg er gravid nå da, men håper jeg er 9 dpo i dag og at en spire har festet seg![]()
Har cøliaki. Vanskelig å få til gode glutenfrie skorper![]()
Å den er god, har vært borti at de har hatt den på fat på et par utesteder...
Og lykke til, når skal du teste