Det er jo denne graviditeten! Kvalmen med oppkast gir seg jo aldriUff da.
Er du syk, eller er det graviditeten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo denne graviditeten! Kvalmen med oppkast gir seg jo aldriUff da.
Er du syk, eller er det graviditeten?
Håper det! Hjelper sikkert å legge vekk mobilen og lukke øynene![]()
Har du ikke kommet deg til sengs enda?Legge seg, ja.
Er vel egentlig noe jeg også burde gjøre![]()
StakkarsDet er jo denne graviditeten! Kvalmen med oppkast gir seg jo aldriNår har jeg har to dager uten så kan du banne på at dag nr 3 tar igjen for de to dagene
Langt er du på vei nå?Det er jo denne graviditeten! Kvalmen med oppkast gir seg jo aldriNår har jeg har to dager uten så kan du banne på at dag nr 3 tar igjen for de to dagene
Har du ikke kommet deg til sengs enda?
Jeg har lagt meg, men må jo legge vekk mobilen ogsåLegge seg, ja.
Er vel egentlig noe jeg også burde gjøre![]()
21+2 i dag!Langt er du på vei nå?
Kan du ikke ta med deg oss i senga så kanskje du blir veldig søvnig?Nop.
Sitter i sofaen fremdeles
Såpass! Jeg spøy til rundt uke 20ish, frem til mai. Du kan jo håpe det gir seg snart21+2 i dag!
Jeg har lagt meg, men må jo legge vekk mobilen også![]()
Ligger på sida, det eneste som funker uansett nå. Gleder meg til å ligge på magen igjen <3Har mobilen og iPaden liggende nede, men forkjølelsen har satt seg i musklene så dersom jeg begynner å skravle på sengen får jeg fort vondt i ryggen av måten jeg ligger på
Jeg håper og håperSåpass! Jeg spøy til rundt uke 20ish, frem til mai. Du kan jo håpe det gir seg snartSavner ikke DEN delen av svangerskapet..
Sov godtOkei, sove! Kos dere videre damer![]()
Gruer meg til jeg ikke kan ligge på magenLigger på sida, det eneste som funker uansett nå. Gleder meg til å ligge på magen igjen <3
Prøver igjen, sov godtOkei, sove! Kos dere videre damer![]()
Skal han jobbe på kjøkkenet? Hva skal dere gjøre der?Jeg drar ned til mormor! Elektriker skulle være her i et par timer
Ja, på kjøkken og stueSkal han jobbe på kjøkkenet? Hva skal dere gjøre der?