Felles skravle 2015

Men han var ikke så fornøyd med det, for får jeg vite kjønn får mamma vite det før han :p

Hehehe..
Kanskje bae mammaen din kan gå ut når du får vite det da, eller så kan du i begynnelsen be henne se etter det og bare skrive det på en liten lapp hun gir deg i hånden slik at du kan lese den etterpå :P

Problemet med McD er ikke kjøttet, det har her i Norge veldig god kvalitet...
Problemet er det lyse brødet, dressingene, fritreringen og så videre.
Mengden fett og salt, samt antall kalorier i et måltid.

Maten er egentlig ikke så ille så lenge man bare spiser den en sjelden gang
Duene der jeg kommer fra har mat fra McD som hovednæring. Pommesfritte'n stod høyt på lista!

Da må jeg være litt fornuftig før helgen. Og mange planer i helgen og. Detter nok inmom med uregelmessige mellomrom. :p Ha en fin dag!
Jøss fornuftig så tidlig på morgenen?? Det får'n si! Ha en fisefin dag! :D

Elektrikeren kommer snart... På tide og kle på seg kanskje?

Neeeei om ikke jeg skal være helt zombie senere idag bør jeg prøve å sove litt igjen. Skal til jordmor senere idag også, pluss at vi får besøk. Kan ikke ligge som et slakt på sofaen her hele dagen da :P

Neeeei om ikke jeg skal være helt zombie senere idag bør jeg prøve å sove litt igjen. Skal til jordmor senere idag også, pluss at vi får besøk. Kan ikke ligge som et slakt på sofaen her hele dagen da :P
Natta da :D

Elektrikeren kommer snart... På tide og kle på seg kanskje?
He he om du ikke har tenkt å betale med alternative metoder så kan det være det setter pris på det :D

He he om du ikke har tenkt å betale med alternative metoder så kan det være det setter pris på det :D
Han har sikkert lyst å få en gravid hormonell jente med brekninger som betaling ;)

Men jeg må faktisk kaste opp føler jeg! Gjør alt i min makt til og motarbeide kroppen min!

Back
Topp