Det gjenstår berre å sjå om det blir nok i slutten av mndSå braheldigvis er ikke dagsmåldne så høy
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjenstår berre å sjå om det blir nok i slutten av mndSå braheldigvis er ikke dagsmåldne så høy
![]()
Fortsatt god bedring og lykke til hos fysioAkkurat nå sitter jeg på venterommet hos fysio.
Skal tilbake på jobb etterpå.
Er langt i fra frisk..
Nei dagsmålene er virkelig ikke høye denne mnd.Så braheldigvis er ikke dagsmåldne så høy
![]()
Men mange som startar høgt. Så spørs om me må eit stykke over dagsmålaNei dagsmålene er virkelig ikke høye denne mnd.
Joda men det dabber av etterhvert, dessuten er det jo bare viktig å holde seg inne på topp 30.Men mange som startar høgt. Så spørs om me må eit stykke over dagsmåla![]()
Det kommer litt an på hva andre skravler.Nei dagsmålene er virkelig ikke høye denne mnd.
Takk.Fortsatt god bedring og lykke til hos fysio
Ja man må ha mye mer enn 1200 innlegg for å holde seg på topp 30 vil jeg tro. For alle på topp 30 må ha 1200 og da sier det seg selv at man må høytDet kommer litt an på hva andre skravler.
Husk topp 30 også
Jepp, greit å safe littDet gjenstår berre å sjå om det blir nok i slutten av mnd![]()
Tenk på deg selv nå og bli braTakk.
Er jeg ikke bedre i morgen så holder jeg meg hjemme
Dabbet alltid veldig av når man er tryggJoda men det dabber av etterhvert, dessuten er det jo bare viktig å holde seg inne på topp 30.
Spørs jo litt på hvor mange som blir med det daJa man må ha mye mer enn 1200 innlegg for å holde seg på topp 30 vil jeg tro. For alle på topp 30 må ha 1200 og da sier det seg selv at man må høyt![]()
Ja sånn er det for meg hvertfallDabbet alltid veldig av når man er trygg![]()
30.plassen har rundt 50 nå..Ja man må ha mye mer enn 1200 innlegg for å holde seg på topp 30 vil jeg tro. For alle på topp 30 må ha 1200 og da sier det seg selv at man må høyt![]()
Det tror jeg er lurtTakk.
Er jeg ikke bedre i morgen så holder jeg meg hjemme
Det blir ikke brukt på noe annet uansett tipper jeg
Den er fin den, men vær obs på at baby ikke bør smake på den, giftig.
Hvertfall 30 tror jegSpørs jo litt på hvor mange som blir med det da![]()
Her ogsåJa sånn er det for meg hvertfall
Om de er smarte burde de jo prøve på 1200, men for min del holder det med 3 over 120030.plassen har rundt 50 nå..
Spent på hva den har utover mnd