La oss skravle i hele natt så vi blir ferdige med hele t oktober![]()
Da blir det slitsomt på jobb i morgen, da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
La oss skravle i hele natt så vi blir ferdige med hele t oktober![]()
Ja, nå som høsten kommer er det mye fristelser... Vært det hele sommeren egentlig men så varmt.
Er ikke du syk da?Da blir det slitsomt på jobb i morgen, da![]()
Er ikke du syk da?Hihi. Jeg er sykemeldt og Liisjja går på sv.penger
![]()
Hva om du hadde knekt begge beina og operert i hele morgen ds? Hadde alt gått under? Du må se din begrensning! *streng stemme*Jo, men jeg har litt for mye jeg må få ferdig så kan ikke være hjemme i morgen
Samme samvittigheten som meg duJo, men jeg har litt for mye jeg må få ferdig så kan ikke være hjemme i morgen
Har vært gravid i jula før, og det gikk overraskende greit altså. Litt kjedelig på nyttårsaften bare... Men har funnet en knallgod alkoholfri champis, så kjøper ett par flasker og koser megTror den nesten blir verre til jul![]()
Så sant så santAltså ny måned og god tid.
Og denne gang er det over 1.200 innlegg og på topp 30.
Altså ikke nødvendigvis 2.000 innlegg, alt kommer an på hvor mye 30. plass har i slutten av måneden
Hva om du hadde knekt begge beina og operert i hele morgen ds? Hadde alt gått under? Du må se din begrensning! *streng stemme*
Ja god planLa oss skravle i hele natt så vi blir ferdige med hele t oktober![]()
Ja vi har ikke noe liv vi xDEr ikke du syk da?Hihi. Jeg er sykemeldt og Liisjja går på sv.penger
![]()
Haha, jaJa god plan![]()
Samme samvittigheten som meg du![]()
Kommer tilbake sterkere om en liten stund, er til ei venninne nåHaha, jaJeg har jo ikke tv eller noe så hva annet skal jeg finne på
![]()
Nei det er nok naturligVel er kanskje ikke helt lett for henne å følge med når det er så mange år siden hun var opptatt av det..
Skravling hele natta hørtes slitsomt utEr ikke du syk da?Hihi. Jeg er sykemeldt og Liisjja går på sv.penger
![]()
Enig med sjefen din!Sjefen "kjeftet" litt på meg når jeg kom på jobb siden han mente jeg burde ha vært i sengen...
Enda?Kommer tilbake sterkere om en liten stund, er til ei venninne nå![]()
Og meg :/Samme samvittigheten som meg du![]()
Er alt for glad i å sove jegSkravling hele natta hørtes slitsomt ut