Her er det alt pålegg du kan tenke deg og fersk brødMmm, høres koselig ut.
Hva er det du får å spise?
Mannen min kom akkurat med en kanne te til meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det alt pålegg du kan tenke deg og fersk brødMmm, høres koselig ut.
Hva er det du får å spise?
Mannen min kom akkurat med en kanne te til meg![]()
Nettopp spist yoghurt - får ta meg en klementin![]()
Her er det alt pålegg du kan tenke deg og fersk brødOg hjemmelagd Plomme syltetøy
Nå er jeg god og mett
![]()
Butikk i nærheten da?Jeg har også lyst på klementin, men gutten spiste akkurat den siste vi hadde![]()
Rart hvor opptatt man blir av hva man ikke kan spiseNeppe alt jeg kan tenke meg....
Tenker jeg på det, tenker jeg bare på masse pålegg jeg ikke kan spise
Spekemat, myke oster.....
Fårepølse og mør, som jeg vanligvis aldri spiser - er jeg nå plutslig sååå sugen påNeppe alt jeg kan tenke meg....
Butikk i nærheten da?
Her er det også tomtJeg har også lyst på klementin, men gutten spiste akkurat den siste vi hadde![]()
Fårepølse og mør, som jeg vanligvis aldri spiser - er jeg nå plutslig sååå sugen på![]()
Rart hvor opptatt man blir av hva man ikke kan spise![]()
Dessverre var det altfor mye som ikke var gravid vennligNeppe alt jeg kan tenke meg....
Så kjedelig.Dessverre var det altfor mye som ikke var gravid vennlig![]()
Det hadde jeg full kontroll på for oul er på fredag som er 3oktHenger litt etter jeg, ikke fått med meg at det er 1 okt idag xD haha
Ja, nå som høsten kommer er det mye fristelser... Vært det hele sommeren egentlig men så varmt.Så kjedelig.
Er ikke så morsomt med fristelser...
Henger litt etter jeg, ikke fått med meg at det er 1 okt idag xD haha
La oss skravle i hele natt så vi blir ferdige med hele t oktoberHenger litt etter jeg, ikke fått med meg at det er 1 okt idag xD haha
Mormor hadde cravings på spekemat når hun fikk mamma for 52år siden. For henne var det nytt at spekemat var fyfy.