Men jeg var litt treig, skjønner du...
Jepp. Det er greit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg var litt treig, skjønner du...
Her er julen igang.... Jeg kommer til å bli GAL
*ser JuleBarbie for andre gang denne uka*
Og jeg er helt enig i at vi bare får vente og se. Det har jo vært noen måneder hvor veldig få er med å skravle og så plutselig er veldig mange med. Det svinger litt fra måned til måned engasjementet på topp-premiene. Vanskelig å spå på forhånd. Dessuten vil de jo gjerne at vi inviterer med flere, så om man klarer det så kan det jo hende det blir flere med. Gjennomgang av siste året viser at 40. plass har mellom 300-800 innlegg. Vanligvis ca. 400 innlegg.
Ja, de som får kollikk-babyer kommer ikke tilbake, men om de føder over termin, sent i oktober, så kan de bidra en stund fremover.![]()
Jepp. Det er greit!
Vi får se hvordan det blir
Jeg håper man får i alle fall 25-30 som kommer seg mot 1200 så det blir MASSE liv.
Det er jo ikke tvil om at BV lever av brukere, og at det at det er stadig flere og flere premier (mot de vanlige tre som ble trukket på topp 100 og ikke noe ekstra, som var vanlig før) skyldes større muligheter for sponsorer som i stor grad hjelpes av at det er flere og flere brukere og mer aktivitet.
Gjemme den ordentlig bort i natt?
Unner ingen kolikkbaby
Håper bonusen ikke blir det.
Men VET at vi overlever!
Også skal jeg jo ha disse 2000. Kan ikke gi meg SÅ nær, liksom.
Ja, flere brukere og mer jevn aktivitet er kjempebra, og så masse ekstra premier for å ha en god del "topp-brukere" som drar med seg ekstra aktivitet. Det blir fine premier og gode sponsorer og hele karusellen.
Kjempefine premier i oktober synes jeg. Liker også VELDIG godt at det er hele 3 topp-premier, og 10 % vinnersjanse på topp 30.
Kan vurderes....
Jepp, disse ekstra premiene kommer jo pga økt aktivitet. Og gjengen i denne tråden er en god del av forklarina, sammen med et par meget aktive terminforum, og en og annen annen. Stadig flere. Det er gøy!
Overlever gjør du, men Bonusen blir en skikkelig kose-og-sovebaby, for det har du jo ikke hatt før. Helt sånn "plankekjøring".![]()
Ville jeg gjort. Det høres jo ut som noe som kun skal være tilgjengelig til jul?
Nei , det kan du ikkeOgså skal jeg jo ha disse 2000. Kan ikke gi meg SÅ nær, liksom.
Vi lagde felles-tråd fordi vi ville ha stelleveske, og nå kommer det nye premier også? Ikke dumt!
Nei , det kan du ikke
eller så blir den premature pergotvillinger med kolikk...
Skulle egentlig bare være en desember-film ja.