Jo, eller sen, siden gutta var på kino til ca 1430. og sånn ble det jo ikke, det ble "hjem etter kino, middag, og så kaffi" vi drar nåDersom kaffe er kl 14:30 og dere skal spise middag først, vil ikke det bli en fryktelig tidlig middag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, eller sen, siden gutta var på kino til ca 1430. og sånn ble det jo ikke, det ble "hjem etter kino, middag, og så kaffi" vi drar nåDersom kaffe er kl 14:30 og dere skal spise middag først, vil ikke det bli en fryktelig tidlig middag?
Ja, negativ test 15 dpo.
Det hadde jeg også med eldstemann
Sorry, jeg sovna igjen i ni tida, som vanlig![]()
Høres veldig kjent utJeg er lei av husarbeid, men det er masse igjen. Skippertak er så dumt, men jeg er altså ikke laget for jevnt og trutt. Det blir alltid skippertak.
Høres veldig kjent ut
Men Sara har spottet i 3 dager, og nå hatt et par dager opphold, men hun spotter aldri før IKM når hun er gravid. Og det gjør hun alltid ellers.![]()
He he absolutely notJa. Det er min eneste trøst. Jeg er ikke alene om dette problemet.![]()
Åh nei :/Men Sara har spottet i 3 dager, og nå hatt et par dager opphold, men hun spotter aldri før IKM når hun er gravid. Og det gjør hun alltid ellers.![]()
He he he, tenker du fant fort ut at det ikke var cola!Vet dere hva som ikke er noe lurt i det hele tatt?
Du står og lager mat, og har et glass men din cola, og et glass med den rødvinen du skal ha i maten stående ved siden av hverandre.
Forkjølet + gravid + rødvin = ikke mye godt....
He he he, tenker du fant fort ut at det ikke var cola!
Så koselig <32 down, 1 to go...
Mamma og svigerfar ble glade
Svigermor får vi ikke tak i
He he he kanskje like greit at det kom ut igjenVeldig fort, og det var ikke liten slurk jeg tok heller, og den kom fort ut igjen........
Hadde sikkert ikke vært noen krise om jeg hadde svelget litt, men fy så surt det der var..He he he kanskje like greit at det kom ut igjen![]()
Bare den verste som gjenstår..Så koselig <3
He he absolutely notNå er huset her ganske ålreit fordi jeg har fått hjelp. Så må prøve å vedlikeholde så godt jeg kan, så det ser greit ut her til barselbesøk etterhvert.
2 down, 1 to go...
Mamma og svigerfar ble glade
Svigermor får vi ikke tak i