Jeg tror jeg satser på sånn august 2016 jeg...
? Oj. Det var ikke så optimistisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg satser på sånn august 2016 jeg...
"vi som har prøvd lenge"
Ja, virkelig. Kanskje teknisk svarer i morgenJa, så bra!![]()
Ja, virkelig. Kanskje teknisk svarer i morgendet er ang det med avatarbildet mitt på quotingen....
Jeg tror du kommer inn før det!Jeg tror jeg satser på sånn august 2016 jeg...
Ja, det kan godt hende, men jeg vil hvertfall ha et svar i første omgang...Ja, det gjelder jo alle. Jeg tviler på de får fikset det nå, det må sikkert leverandøren fikse.
AhaNiks... Mine to problemer ligger som de to øverste trådene på teknisk sin side... En ting med gammelt avatarbilde når noen quoter meg og det andre er at jeg ikke får bort et forum jeg ikke har tilgang til fra fulgte forum.
Ja, det kan godt hende, men jeg vil hvertfall ha et svar i første omgang...
Ahaeg ser alltid min avatar på alle quotes eg
uansett kven som har blitt quota. Haha
![]()
Mykje rart som skjer på appen merkar eg...Har vært problemer med app'en etter en stor oppdatering i våres. Kjedelige greier. Jeg ser ikke mine egne innlegg i det hele tatt på appen jeg, de er blanke som om jeg ikke skrev et eneste ord. Ser dem på PC da, og alle andre ser dem.
Oi! På både deg og lykkeliten så ser jeg samme bilde på innleggene deres som på quotingen, altså at det er riktig. På meg selv så har jeg jente i rosa som avatar, men når noen quoter meg så kommer mitt gamle avatar opp som er et sort/hvitt bilde...Ahaeg ser alltid min avatar på alle quotes eg
uansett kven som har blitt quota. Haha
![]()
Oi, den feilen er jeg skikkelig glad for at jeg ikke har!Har vært problemer med app'en etter en stor oppdatering i våres. Kjedelige greier. Jeg ser ikke mine egne innlegg i det hele tatt på appen jeg, de er blanke som om jeg ikke skrev et eneste ord. Ser dem på PC da, og alle andre ser dem.
Natta lykkeliten. Håper du får sove godtNei, nå må jeg lage kveldsmat og legge meg. Natta jenter!![]()
Haha, strangeOi! På både deg og lykkeliten så ser jeg samme bilde på innleggene deres som på quotingen, altså at det er riktig. På meg selv så har jeg jente i rosa som avatar, men når noen quoter meg så kommer mitt gamle avatar opp som er et sort/hvitt bilde...
Kjekt å ha akkurat det på morgon-oppdateringa dåMed dette innlegget har jeg 2000 innlegg, legg merke til det på neste oppdatering. Natta alle sammen![]()
God natt god nattLeggetid her også
Vi får skravles en annen gang
Nei men alt før det vil jo ds bli positivt. Er lei nedturer nå..? Oj. Det var ikke så optimistisk.![]()