Stemmer detFebruar 2014 er det ikkje? Dei har tatt av!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer detFebruar 2014 er det ikkje? Dei har tatt av!!
Februar 2014 er det ikkje? Dei har tatt av!!
Får ta den der ekle hostesaften min å krype til sengs etterpå, blir så kvalm av den
Problemer med teknisk?Har limt inn hele samtalen vår på teknisk. Håper dem svarer. Føler dem har blitt litt sløve på å følge opp der inne... Tamara skal purre på den andre tråden min sa hun. Håper dem finner ut av det.
Eg har lurt på det samme! Har vore skikkelig fysen i heile dag![]()
Oi da... Hvor hører du til nå?Der.... hørte jeg til ei lita uke....
Har limt inn hele samtalen vår på teknisk. Håper dem svarer. Føler dem har blitt litt sløve på å følge opp der inne... Tamara skal purre på den andre tråden min sa hun. Håper dem finner ut av det.
Det må vere detTja. Kanskje det er noe i luften?
I grunn ikke problemer med teknisk, men problemer som jeg håper teknisk kan hjelpe meg med.Problemer med teknisk?
Eg har hatt problem med telling av innlegg, er det det du og har?I grunn ikke problemer med teknisk, men problemer som jeg håper teknisk kan hjelpe meg med.
Det visste jeg ikkeDer.... hørte jeg til ei lita uke....
Tamara skrev på den ene tråden i sta at hun skulle purre den opp til teknisk. Da ble jeg gladJa, hvis ikke så sender du PM til Tamara!Vi har lov å purre.
![]()
Der.... hørte jeg til ei lita uke....
TakkGod bedring
Tamara skrev på den ene tråden i sta at hun skulle purre den opp til teknisk. Da ble jeg glad![]()
Oi da... Hvor hører du til nå?
Niks... Mine to problemer ligger som de to øverste trådene på teknisk sin side... En ting med gammelt avatarbilde når noen quoter meg og det andre er at jeg ikke får bort et forum jeg ikke har tilgang til fra fulgte forum.Eg har hatt problem med telling av innlegg, er det det du og har?
Nei nei nei!"vi som har prøvd lenge"