Eg har jo funne så mange koselige damer i det sisteBlitt en skikkelig superskravler!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg har jo funne så mange koselige damer i det sisteBlitt en skikkelig superskravler!
God natt , sov godt128 innlegg siden kl 17:50, ikke dårlig.
Nå sier jeg god natt
128 innlegg siden kl 17:50, ikke dårlig.
Nå sier jeg god natt
Juhu!O hoi!
Jeg er visst plutselig ajour igjen, etter at jeg falt av lasset når jeg begynte å spotte...
Kanskje fordi det er fredag i morgen?Jeg er trøtt! Vente med å legge meg til mannen kommer hjem, lurer på når han kommer hjem. Lyst på noe søtt fortsatt, hvorfor er jeg så fysen i dag?
Spennande detteNy oppdatering
Løper og sjekker
Ja, februar-baby hadde gått bra ja. August blir jo nokså likt som juli i denne sammenheng.
128 innlegg siden kl 17:50, ikke dårlig.
Nå sier jeg god natt
Det har ikke jeg, for å si det sånn. Du er flink! Sov godt128 innlegg siden kl 17:50, ikke dårlig.
Nå sier jeg god natt
Eg har lurt på det samme! Har vore skikkelig fysen i heile dagJeg er trøtt! Vente med å legge meg til mannen kommer hjem, lurer på når han kommer hjem. Lyst på noe søtt fortsatt, hvorfor er jeg så fysen i dag?
Bare bursdag midt på sommeren når ingen er hjemme, og ikke andre skoledag, som visse andre...
Good good128 innlegg siden kl 17:50, ikke dårlig.
Nå sier jeg god natt
Ja, men det er ikke relevant i jule-lår sammenheng.Juli-bursdag er ganske annerledes enn "i skoleåret" bursdag.
Februar 2014 er det ikkje? Dei har tatt av!!Jeg ligger 1000 innlegg bak hun som er på topp, steike som hun har skravlet
Har limt inn hele samtalen vår på teknisk. Håper dem svarer. Føler dem har blitt litt sløve på å følge opp der inne... Tamara skal purre på den andre tråden min sa hun. Håper dem finner ut av det.Tja. Kanskje.![]()