Felles skravle 2015

Det vil jeg tro, jeg har en 17 kilo tung seksåring jeg...

Jøss, det var ikke mye....
Da bruker vel h*n (husker ikke om det er gutt eller jente) 4-punkts-sete fremdeles

Jepp

Det er nemlig ekkelt at man ammer etter 6-8-10 mnd, og ialle fall etter et år, det er naturstridig og direkte motbydelig.

Så jeg ammet eldste til en mnd før han ble to, og yngste til en mnd etter hun ble to jeg, likegodt.

Så heldig du var.
Med første mistet jeg melken når han var rundt 5 måneder.
Med andre måtte jeg kombinere MM og MME fra 5 måneder til 1 år

Våre får sykkelhjelm sammen med trehjulssykkelen. De sitter bakovervendt til skolealder, jeg spiser ikke rått kjøtt i svangerskapet, og myke oster ever (egentlig er dette her med mat for gravide enkelt. Man unngår en masse ekle greier jeg ikke inntar frivillig uansett, også dropper man rått kjøtt i tillegg)

Det ER dog faktisk ikke lett å sitte der og tørke et lår til jul, og kanskje ikke få spise det...

Nei, det jule-låret ditt er vrient, men om vi er juli-gravide så er det verdt det altså, jeg lover. :)

Jøss, det var ikke mye....
Da bruker vel h*n (husker ikke om det er gutt eller jente) 4-punkts-sete fremdeles

Nope, denne seksåringen fikk seg altså beltestol i sommer. Skal man nå først snu dem, og de er over 15 kilo, så er det tryggest med beltestol. Så det fikk han.

Men den 13 kg tunge søstra sittter bakovervendt med sånn er det ikke fempunkt det heter? Og der blir hun sittende et par år til, ja.

Ikke alle synes navn på barna er så farlig å offentliggjøre

Det har faktisk også jeg vært vill og gal nok til, begge gangene.
I know, noen gjør det, men sist var hun glad for at jeg sa i fra fordi det var en forglemmelse fra hennes side, derfor sa jeg i fra nå også...

Woop, gikk opp 150 innlegg siste oppdatering. Då kan det jo hende dette går veien likevel:D

Nei, det jule-låret ditt er vrient, men om vi er juli-gravide så er det verdt det altså, jeg lover. :)

Altså, jeg har fått mine to barn i hhv august (positiv test 1. desember) og februar (høygravid rundt juletider) så jeg har erfaring med å være gravid og ikke få spise jule-låret mitt. Det er definitivt verd det!

Mamma tørker et ekstra og fryser ned til påske da...

Ikke alle synes navn på barna er så farlig å offentliggjøre

Det har faktisk også jeg vært vill og gal nok til, begge gangene.

Det huleboer prøvde å si var at jeg skrev navnet på datteren min, og prøver egentlig å ikke helt røpe hvem jeg er i virkeligheten :P

Er riktignok ikke fult så farlig nå lenger hvor vi ikke er prøvere lenger, og er kommet til andre trimester..

Woop, gikk opp 150 innlegg siste oppdatering. Då kan det jo hende dette går veien likevel:D

O hoi!

Jeg er visst plutselig ajour igjen, etter at jeg falt av lasset når jeg begynte å spotte...

Altså, jeg har fått mine to barn i hhv august (positiv test 1. desember) og februar (høygravid rundt juletider) så jeg har erfaring med å være gravid og ikke få spise jule-låret mitt. Det er definitivt verd det!

Mamma tørker et ekstra og fryser ned til påske da...

Du får ikke spist til påske heller om det er juli-spire, da blir det julen 2015.

Jeg er trøtt! Vente med å legge meg til mannen kommer hjem, lurer på når han kommer hjem. Lyst på noe søtt fortsatt, hvorfor er jeg så fysen i dag?

Juli er kjip sånn ja, og august også var det, men det gikk bra. Det var til februar-ungen hun gjorde det.

Ja, februar-baby hadde gått bra ja. August blir jo nokså likt som juli i denne sammenheng.

Back
Topp