Det vil jeg tro, jeg har en 17 kilo tung seksåring jeg...
Jøss, det var ikke mye....
Da bruker vel h*n (husker ikke om det er gutt eller jente) 4-punkts-sete fremdeles
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg tro, jeg har en 17 kilo tung seksåring jeg...
Ta bort navn?
Jepp
Det er nemlig ekkelt at man ammer etter 6-8-10 mnd, og ialle fall etter et år, det er naturstridig og direkte motbydelig.
Så jeg ammet eldste til en mnd før han ble to, og yngste til en mnd etter hun ble to jeg, likegodt.
Min 8-åring er 24 kgDet vil jeg tro, jeg har en 17 kilo tung seksåring jeg...
Våre får sykkelhjelm sammen med trehjulssykkelen. De sitter bakovervendt til skolealder, jeg spiser ikke rått kjøtt i svangerskapet, og myke oster ever (egentlig er dette her med mat for gravide enkelt. Man unngår en masse ekle greier jeg ikke inntar frivillig uansett, også dropper man rått kjøtt i tillegg)
Det ER dog faktisk ikke lett å sitte der og tørke et lår til jul, og kanskje ikke få spise det...
Jøss, det var ikke mye....
Da bruker vel h*n (husker ikke om det er gutt eller jente) 4-punkts-sete fremdeles
I know, noen gjør det, men sist var hun glad for at jeg sa i fra fordi det var en forglemmelse fra hennes side, derfor sa jeg i fra nå også...Ikke alle synes navn på barna er så farlig å offentliggjøre
Det har faktisk også jeg vært vill og gal nok til, begge gangene.
Så heldig du var.
Med første mistet jeg melken når han var rundt 5 måneder.
Med andre måtte jeg kombinere MM og MME fra 5 måneder til 1 år
Blitt en skikkelig superskravler!Woop, gikk opp 150 innlegg siste oppdatering. Då kan det jo hende dette går veien likevel![]()
Bra skravlaWoop, gikk opp 150 innlegg siste oppdatering. Då kan det jo hende dette går veien likevel![]()
Nei, det jule-låret ditt er vrient, men om vi er juli-gravide så er det verdt det altså, jeg lover.![]()
Ikke alle synes navn på barna er så farlig å offentliggjøre
Det har faktisk også jeg vært vill og gal nok til, begge gangene.
Woop, gikk opp 150 innlegg siste oppdatering. Då kan det jo hende dette går veien likevel![]()
Altså, jeg har fått mine to barn i hhv august (positiv test 1. desember) og februar (høygravid rundt juletider) så jeg har erfaring med å være gravid og ikke få spise jule-låret mitt. Det er definitivt verd det!
Mamma tørker et ekstra og fryser ned til påske da...
Det huleboer prøvde å si var at jeg skrev navnet på datteren min, og prøver egentlig å ikke helt røpe hvem jeg er i virkeligheten
Er riktignok ikke fult så farlig nå lenger hvor vi ikke er prøvere lenger, og er kommet til andre trimester..
Du får ikke spist til påske heller om det er juli-spire, da blir det julen 2015.
Ny oppdateringWoop, gikk opp 150 innlegg siste oppdatering. Då kan det jo hende dette går veien likevel![]()
Juli er kjip sånn ja, og august også var det, men det gikk bra. Det var til februar-ungen hun gjorde det.