I grunn ikke, det tar tid å få sendt tiing fra ebay, spesielt nå som veldig mange starter å handle inn jule og kalendergaver
Jeg tenkte til å finne dem igjen, ikke til å bestiller flere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I grunn ikke, det tar tid å få sendt tiing fra ebay, spesielt nå som veldig mange starter å handle inn jule og kalendergaver
Kor mykje har du?Uff da.
Nå begynner jeg virkelig å ligge langt bak
Tror ikke dette går veien for meg, er for lite aktivitet her på kvelden og ellers så har jeg ikke tid
Kor mykje har du?
Vi pleier i grunn å dra begge toJa då var det jo litt kjedelig. Din tur neste gong då?
ha ha sant nokMen da har du jo til neste år![]()
Da får vi skravle masse i kveldJeg hadde 1.631 på siste oppdatering
Men i dag fikk du ikkje?Vi pleier i grunn å dra begge to![]()
Å sånn ja.Jeg tenkte til å finne dem igjen, ikke til å bestiller flere![]()
Må bli friskMen i dag fikk du ikkje?
Då har du meir enn meg i alle fallJeg hadde 1.631 på siste oppdatering
ha ha sant nok
Da får vi skravle masse i kveld![]()
Jippi, så snill du er
Men nå må jeg straks ha "lage kveldsmat, dytte unger på badet, pusse tenner og legge"-pause. Innledet av "krangle om å stoppe barbiefilmen" ledsaget av "vi kan lese mer Lego Chima i morgen"
Eg er medHar lyst til det, men da trenger jeg deres hjelp
Jeg er av de som elsker å pakke innog finne ting jeg, så lenge poden ikke protesterer får han det.Jeg er lat og gidder ikke dette pakkeskjøret, så her går det i lego kalendre
Jeg tenkte til å finne dem igjen, ikke til å bestiller flere![]()