Her er det ingeting igjen før mai neste år er det velJeg så på podens FØRSTE fotballkamper jeg i går.
Vi skal ha neste miniturnering i oktober, visstnok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det ingeting igjen før mai neste år er det velJeg så på podens FØRSTE fotballkamper jeg i går.
Vi skal ha neste miniturnering i oktober, visstnok.
Nja fikk det for to uker siden, la det på en lur plass men husker ikke hvor den lure plassen var.Rote bort ja, sånn går det når du er så altfor tidlig ute![]()
Her er det ingeting igjen før mai neste år er det vel
Nja fikk det for to uker siden, la det på en lur plass men husker ikke hvor den lure plassen var.
Nja fikk det for to uker siden, la det på en lur plass men husker ikke hvor den lure plassen var.
Uff da.
Nå begynner jeg virkelig å ligge langt bak
Tror ikke dette går veien for meg, er for lite aktivitet her på kvelden og ellers så har jeg ikke tid
Som ikke er så lure likevel.slike lure plasser ja...
Noen av podens kalendergaverHva er det du har rotet bort?
Kanskje, kanskje, kanskje jeg kan prøve å skavle med deg i kveld når jeg har fått ungene i seng. Hvor mange innlegg?
Hvor mange innlegg mangler du?Uff da.
Nå begynner jeg virkelig å ligge langt bak
Tror ikke dette går veien for meg, er for lite aktivitet her på kvelden og ellers så har jeg ikke tid
Som ikke er så lure likevel.
Flest mulig.
Etter flere dagen med veldig lite skravling trenger jeg mange
Noen av podens kalendergaver
Som ikke er så lure likevel.
Vi kan prøve
I grunn ikke, det tar tid å få sendt tiing fra ebay, spesielt nå som veldig mange starter å handle inn jule og kalendergaverVel det er fremdeles 2 måneder og 5 dager igjen til første desember.
Fremdeles god tid
De gjør nok det 1.januar...De dukker nok opp
Ja då var det jo litt kjedelig. Din tur neste gong då?Jo det var i grunn det,elskerå se på når han spiller jeg. Ja fotball![]()
Eller det var siste kampane ja...Jo det var i grunn det,elskerå se på når han spiller jeg. Ja fotball![]()