Det håper jeg også eller Carina.Jippi...
Håper Petter ryker ut, liker virkelig ikke den fyren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg også eller Carina.Jippi...
Håper Petter ryker ut, liker virkelig ikke den fyren
Greit å ikke legge på seg så altfor mye. Men beibis må ha det bra daVeldig bra de følger opp.
Masse lykke til
Lurer på om jeg kommer til å gå opp noe denne gang....
Pleier ikke å gjøre det
Greit å ikke legge på seg så altfor mye. Men beibis må ha det bra da![]()
Det håper jeg også eller Carina.
Såpass. Å beibis fikk alt h*n trengte. Hvordan gikk det med deg da? Du bare krympet?Første gang veide jeg 0,5 kg mindre dagen før vannet gikk enn før jeg ble gravid.
Andre gang gikk jeg opp 2 kg i første trimester, og ikke noe mer
Lettkledd dame i diverse blad og popstjerneHvem er hun i virkeligheten (når hun ikke er på MC)
Såpass. Å beibis fikk alt h*n trengte. Hvordan gikk det med deg da? Du bare krympet?
Lettkledd dame i diverse blad og popstjerne
Skjønner. Du fikk ikke beskjed om å gjøre noe fra JM?Jeg krympet.
Barna var 2735 g, og 2960 g, så de var små selv om jeg hadde svangerskapsdiabetes med den siste
Skjønner. Du fikk ikke beskjed om å gjøre noe fra JM?
ahl ble første gang kjent etter sin deltakelse i reality-serien Big Brother i 2006. Hun var på den tiden 20 år og ble stemt ut en uke før finalen.[1] Hun jobbet i flere år på 2000-tallet som glamourmodell og ble kåret til «Årets gatebilbabe» i 2005.[2] I 2006 ble hun tilknyttet modellbyrået til Helene Rask. Parallelt med dette satset hun på en sangkarriere, og Stargate produserte noen sanger med henne på slutten av 2000-tallet.[3] Hun deltok i Melodi Grand Prix både i 2011 og 2013, (I 2011 med sangen «Guns & Boys» skrevet av Hanne Sørvaag, og i 2013 med «Sleepwalking» skrevet av henne selv, Ben Adams og Søren Pagh) men gikk ikke videre til noen av finalene.
Dahl bodde forøvrig fem år i Sverige hvor hun arbeidet med det svenske plateselskapet TMC Entertainment, og ga ut debutalbumet Hot Child i 2010. Hun flyttet tilbake til Norge i 2012 og deltok samme år i dokumentarserien Tigerstaden på TV2 Bliss.[4] I september 2012 ga hun ut sin første singel for plateselskapet daWorks Records, «NLTO (Not Like the Others)».[5]
Carina Dahl er datter av Morten Dahl fra heavy metal-bandet TNT.
Googla detPrøver du å oppdatere meg i "Se & Hør"-verden?
![]()
Hm.. jeg fikk beskjed fra JM å gå på apoteket å kjøpe sånn proteindrikk. Har ikke gjort det da. Men har prøvd å øke matinntaket med sunn mat vel og merke.Egentlig ikke.
Jeg er ikke akkurat tynn fra før, så de sa bare at babyen tar det den trenger...
Hadde liksom nok reserver
Hm.. jeg fikk beskjed fra JM å gå på apoteket å kjøpe sånn proteindrikk. Har ikke gjort det da. Men har prøvd å øke matinntaket med sunn mat vel og merke.
Håper ikke du tolker det som jeg ønsker å få et lite barn? Ikke det som er meningen. Jeg var selv over 4 kg da jeg ble født.På grunn av min historie med manglende vektoppgang, små barn og de bekymringene det med fører blir jeg sur når jeg hører om de som gjør det de kan for å ikke gå opp i svangerskapet i håp om å få barn under 3 kg...
Jeg håper jeg denne gang vil klare å få et barn over 3 kg, jeg..
Håper ikke du tolker det som jeg ønsker å få et lite barn? Ikke det som er meningen. Jeg var selv over 4 kg da jeg ble født.
Beibis var normal str da vi var på OUL. Så håper bare han legger på seg godt og er stor og fin når vi kommer til januar![]()
Hehe. Nei, altså jeg bare lurte på om jeg hadde fremstilt det feil.På INGEN måte.
Jeg refererte til at det som ble diskutert i media for noen få uker siden, IKKE deg på noen som helst måte.
Beklager dersom det jeg skrev kunne tolkes den veien. Det var aldeles ikke meningen
Liker ikke. Likte virkelig ikke han fyren der.Æsj, Petter får ros (ja jeg ligger noen minutter etter, siden jeg måtte pause litt på grunn av barna)