Har ikke sett detHar de begynt å selge pepperkakedeig enda? *lyst på*
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke sett detHar de begynt å selge pepperkakedeig enda? *lyst på*
-Fra appen-
God morgenGod morgen.
Dere skravler alltid mye de dagene jeg ikke er her..
Det har eg og lyst tilGod morgen! Jeg kan og bør sove en time til..
-Fra appen-
Å, det har eg ikkje sett i år. Er det bra?Det gjør ikke deltakerne i Alt for Norge
-Fra appen-
Har sett to episoder, koser oss med det vi!Å, det har eg ikkje sett i år. Er det bra?
Er bare min egen kropp som står i veien for søvn her..Det har eg og lyst tilfår sjå kva ho bestemmer seg for ho som får pupp
![]()
Ja, da var forresten ikke alt tatt med, må nok plusse på ca 15 000 til for å få det helt komplett, også blir det rørlegger og sånn ved siden av selvsagt....Det koster med kjøkken! Sov godt!
-Fra appen-
Ylvis er konge. Lo så eg grein forrige vekeHar sett to episoder, koser oss med det vi!i kveld er det ylvis ^^
-Fra appen-
Dette var M&M's uten nøtterOmnom!! Er allergisk mot peanøtter da, så m&m må byttes ut med smarties eller noe
-Fra appen-
Har ikke sett det, men hva med å lage selv?Har de begynt å selge pepperkakedeig enda? *lyst på*
-Fra appen-
Finnes det??Dette var M&M's uten nøtter
DET er digg detDette var M&M's uten nøtter
Hoi hoi, ja, vi har pusset opp to kjøkken men det har vært ikeaJa, da var forresten ikke alt tatt med, må nok plusse på ca 15 000 til for å få det helt komplett, også blir det rørlegger og sånn ved siden av selvsagt....
De i den gul posen er med nøtter.Finnes det??
-Fra appen-
Å ja.DET er digg det![]()
HeldigenÅ ja.
Mannen har akkurat vært i Sverige og tok med tilbake til meg![]()