Ser du ikkje noko reality-program? Eller spesielt ikkje Farmen?
Reality
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser du ikkje noko reality-program? Eller spesielt ikkje Farmen?
Og at kona er gravid og hormonell i tilleggHehe, sikkert like greitt
Har høyrt at oppussing er den ultimate par-test![]()
Kikka så vidt. Såå fin gård og så mange hærlige dyrHar hørt rykter om at Farmen skal ta av i år, så må berre kike![]()
Ja, heldige med været, så dei fekk vist seg frå si beste side ser egKikka så vidt. Såå fin gård og så mange hærlige dyr![]()
Da er jeg i seng og vi har sett igjennom tilbudet vi fikk fra Kvik. Om vi velger kjøkken derfra kommer det på 112 000. Det var mer enn vi hadde trodd. Blir spennende i morgen, da kommer en ny kjøkkenleverandør. Håper de er billigerenatta alle sammen
![]()
Vårt fra sigdal ble 150 000kr. Og vi har leil på 84kvm. Men stoort kjøkken daDa er jeg i seng og vi har sett igjennom tilbudet vi fikk fra Kvik. Om vi velger kjøkken derfra kommer det på 112 000. Det var mer enn vi hadde trodd. Blir spennende i morgen, da kommer en ny kjøkkenleverandør. Håper de er billigerenatta alle sammen
![]()
God natt, sov godtDa legger jeg meg jeg oggod natt alle
![]()
Blæææææh jeg hadde håpet jeg ikke var sååå langt unna mål!2. EJ: 2633![]()
MÅÅÅÅL
![]()
3. Kengu: 2340![]()
MÅÅÅÅL
![]()
5. Lovebelly: 2121![]()
MÅÅÅÅL
![]()
7. Huleboer: 1768
9. Mars2015: 1725
10. To små og en i magen: 1434
11. Sara: 1410
15. FruJohnsen: 1124
17. Trinebeth: 1094
20. Chihaya: 911
23. Liisjja: 805
25. Ninhursag: 708
48. Molly: 387
51. Drømmenskalblivirkelig: 367
61. Twinkle: 308
69. Epleskrott: 289
78. Lanterne: 267
De 9 første har nådd målet for i dag: 1467
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Nr 100 har 204 innlegg.
Det gjør ikke deltakerne i Alt for NorgeÅååh, elsker fiskeboller!![]()
Hurra! Der skal jeg kose megJeg gleder meg ekstra til juleforberedelsene jeg nå!
Jule-skravle-forberedelser
Jøss da lærte jeg noe nytt idag også!Ikke koke, bare være i varmt vann.
Da går stivelsen ut mens potetene forblir like faste.
Koke dem gjør du etterpå
Omnom!! Er allergisk mot peanøtter da, så m&m må byttes ut med smarties eller noe
Jeg har hatt besøk idag, mamma og en venninne av henne begynte å rydde og vaske huset! Utrolig deilig!Sover dere i kveld?
Er jo fryktelig stille her
Det koster med kjøkken! Sov godt!Da er jeg i seng og vi har sett igjennom tilbudet vi fikk fra Kvik. Om vi velger kjøkken derfra kommer det på 112 000. Det var mer enn vi hadde trodd. Blir spennende i morgen, da kommer en ny kjøkkenleverandør. Håper de er billigerenatta alle sammen
![]()