Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
God morgen alleNatta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alleNatta![]()
Håper du fikk sove godt. Så er vi spent på hva som kommerJeg er iallefall trøtt, det er et godt tegnSov godt!
-Fra appen-
God morgen til deg ogsåGod morgen alle![]()
God morgen til deg ogsåGod morgen alle![]()
Spennende er det uansettJeg har ikke fått rier i det hele tatt, bare vonde kynnere som setter seg i ryggen og stopper opp igjen etter en stund. Slitsomt! Vi får se hva morgendagen byr på
-Fra appen-
Håpar det går bra med degJeg har ikke fått rier i det hele tatt, bare vonde kynnere som setter seg i ryggen og stopper opp igjen etter en stund. Slitsomt! Vi får se hva morgendagen byr på
-Fra appen-
God formiddagGod morgon![]()
Ja det var vel det eg skulle ha sagtGod formiddag![]()
Det er ingen problem for gravide å eteHonning.
Man skal jo ikke gi barn under 1 år honning. Betyr det at man ikke skal spise det når man er gravid?
Fin unnskyldning for å slappe av?Her sitter jeg på jobb, og kan ingenting gjøre. Pc'n min fjernstyres av en it-mann og jeg er visst for tiden ikke tilkoblet noe som helst, omtrent. Bortsett fra denne mannen. Men altså ikke jobb-nettverket
Så bra at du har hatt en god natt. Spennende tid altså!God morgen! Jeg har sovet utrolig godt for en gangs skyld! Bare vært oppe en gang i natt og en gang i 7 tida, også sovna jeg igjen helt til nå. Utrolig godt! Våknet av kynnere når jeg gikk på do i natt, men det ble ikke noe mer. Har mensensmerter nå, som i hele går
Har jentene er fin mandag?
-Fra appen-
Takk for oppdatering. Går jammen tregt med meg om dagen.2. EJ: 2633![]()
MÅÅÅÅL
![]()
3. Kengu: 2340![]()
MÅÅÅÅL
![]()
5. Lovebelly: 2121![]()
MÅÅÅÅL
![]()
7. Huleboer: 1768
9. Mars2015: 1725
10. To små og en i magen: 1434
11. Sara: 1410
15. FruJohnsen: 1124
17. Trinebeth: 1094
20. Chihaya: 911
23. Liisjja: 805
25. Ninhursag: 708
48. Molly: 387
51. Drømmenskalblivirkelig: 367
61. Twinkle: 308
69. Epleskrott: 289
78. Lanterne: 267
De 9 første har nådd målet for i dag: 1467
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Nr 100 har 204 innlegg.
Jippi for betalt tid på bv!Her sitter jeg på jobb, og kan ingenting gjøre. Pc'n min fjernstyres av en it-mann og jeg er visst for tiden ikke tilkoblet noe som helst, omtrent. Bortsett fra denne mannen. Men altså ikke jobb-nettverket