• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Helt stille?

Ikke ALLE som gikk i dusjen, vel?

Jeg er tilbake, nydusjet og fin :)
Og så har jeg gjort de første forberedelsene til morgendagens middag slik at det går kjappere når vi kommer hjem fra jobb.
Skal ha gulrot-suppe med krepsehaler :)

Jeg er tilbake, nydusjet og fin :)
Og så har jeg gjort de første forberedelsene til morgendagens middag slik at det går kjappere når vi kommer hjem fra jobb.
Skal ha gulrot-suppe med krepsehaler :)

Så flink du er da

Jeg vet ikke hva vi skal ha, jeg.

Vi har ingredienser til div i kjøleskapet da, så jeg prioriterer litt etter holdbarhetsdato...

Det er nok dels mine såre tær også altså, det bare stakk så vondt.

Dette er sårt.

Og det er vanskelig å vite hvordan jeg skal klare å oppdra min sønn til å ikke reagere på en slik måte at han må gjennom det samme.

Ekstra sårt fordi jeg kjenner på det til dagen, han går i klasse med en han har gått i bhg sammen med, som ikke MOBBET, men som ertet og småplaget ham periodisk gjennom to år i bhg (det er så lenge han har gått i den bhg, vi flytta for to år siden) og når jeg da oppdaga at guttens tre år eldre søster var deltakende i fysisk plaging av min sønn forrige uke... Nå er han nå likevel en sosialt omgjengelig fyr med mange venner, og lærer har slått ned på dette, så jeg håper det går seg til. Men jeg bare... det er så sårt.
Det har jeg full forståelse for og jeg må bare beklage igjen at jeg noen ganger klarer å kløne til setningene mine så jævlig! Det var så klart oppe i hodet også ramler det ut noe som får en helt annen betydning. Blir matt av meg selv:( har nå gitt meg selv sengestraff og egentlig ikke skrive mer før i morgen.
Du virker jo som en oppegående dame, Sara! Så jeg er helt sikker på at gutten din lærer seg det han må for å møte hverdagen med både snille venner og slemme bekjente... Jeg lærte en gang at det motsatte av kjærlighet er ikke hat, det er likgyldighet... Den har hjulpet meg endel. Jeg har ikke gått plettfritt gjennom barndommen og ungdomstiden jeg heller.

Det har jeg full forståelse for og jeg må bare beklage igjen at jeg noen ganger klarer å kløne til setningene mine så jævlig! Det var så klart oppe i hodet også ramler det ut noe som får en helt annen betydning. Blir matt av meg selv:( har nå gitt meg selv sengestraff og egentlig ikke skrive mer før i morgen.
Du virker jo som en oppegående dame, Sara! Så jeg er helt sikker på at gutten din lærer seg det han må for å møte hverdagen med både snille venner og slemme bekjente... Jeg lærte en gang at det motsatte av kjærlighet er ikke hat, det er likgyldighet... Den har hjulpet meg endel. Jeg har ikke gått plettfritt gjennom barndommen og ungdomstiden jeg heller.

Du, ikke ta det så hardt, og ikke gå for "straff"

Og skriv ivei om du vil :)

Sov godt og drøm søtt

Jeg vurderer å finne senga selv.

Her er hele uken nøye planlagt og tilrettelagt.
Må det når vi først kommer hjem rundt kl 17

Vi hjemme rundt 1630 (sfo stenger 1630) så jeg har handlet inn basis-ingredienser, men altså ikke planlagt i detalj.

Må ha noe kjapt på onsdag (samt gå tidlig fra jobb), for guttungen skal ha oppmøte for mini-turnering i fotball 1640

Noen av oss har litt sånn tørr tallhumor, skjønner du

Man jobber da tross alt med tall hele året...
Hihi.. jeg skjønner den :) skrev dagsmålet slik for å se om du hadde regnet det ;) . Har ikke data nå, så får ikke skrevet eller sett oppdateringen i kveld

Hehe, jeg regner

Jeg teller ikke innlegg, offisielt i alle fall, men klart jeg regner

Men nå tenker jeg legge meg.

Det har jeg jo tenkt i en halvtimes tid eller noe?

Hehe, jeg regner

Jeg teller ikke innlegg, offisielt i alle fall, men klart jeg regner

Men nå tenker jeg legge meg.

Det har jeg jo tenkt i en halvtimes tid eller noe?
Pleier vi ikke tenke på sengen en god stund før vi finner den? Hihi.. den blir jo så mye bedre da ;) du får ha god natt :)

Altså. værobs på at ikke alle får regelmessige rier.... jeg ringte til sykehuset med første, det var litt sånn "førstegangsfødende, rier i tre timer ja, og ikke regelmessig heller nei...." hvor de liksom forberedte seg på å be meg vente hjemme, men "men du, det høres ut som du har det ganske vondt nå igjen?" ble til "kom inn du, men ikke bli skuffet om du sendes hjem for å sove" Jeg kom inn fem over midtnatt, 4 timer etter første rie, og det var ikke et øyeblikk aktuelt å sende meg hjem, mer bare å få meg hele veien bort til rommet, hvor en undersøkele viste 9 cm åpning. Innen den tid var muligens riene blitt regelmessige, det er jeg ikke sikker på, men de var ikke det hjemme ialle fall, enten en HEFTIG en etter ti min, eller tre mindre heftige hvert 3. minutt, helt uregelmessig egentlig. Men de virket åpenbart...
Jeg fikk aldri regelmessige rier, så de måtte teller "hvor mange rier på 10 minutter"...
Jeg har ikke fått rier i det hele tatt, bare vonde kynnere som setter seg i ryggen og stopper opp igjen etter en stund. Slitsomt! Vi får se hva morgendagen byr på :)

-Fra appen-

God natt damer! :D

-Fra appen-

Natta :)

Back
Topp