Nei det hadde eg ikkje orka i kveld. Begynne å bli gammelJa ikke alle som skal ut på byenhihi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det hadde eg ikkje orka i kveld. Begynne å bli gammelJa ikke alle som skal ut på byenhihi...
Haha, ja endelig litt underholdning i reklamepauseneNoen som ser de nye dnb reklamene? Haha
Hihi... har ikke energiNei det hadde eg ikkje orka i kveld. Begynne å bli gammel![]()
Samme herHihi... har ikke energieller barnevakt
![]()
Ja. De er jo kjempe morro.Haha, ja endelig litt underholdning i reklamepausene![]()
Det har jeg aldri opplevd, men vet at det er mange andre som har hatt det som deg.Hender den ikke vil sitere.. og at jeg får beskjed om at bv har stoppet
Det er sant!Nyheter leser jeg jo hver dag, men det er ikke alle overskriftene jeg klikker meg inn på. Noe av det som står i avisene er virkelig uinteressant!
Ja, men er somregel bare å gå ut av tråd også inn igjen. Hvis ikke får jeg bare svare uten å sitereDet har jeg aldri opplevd, men vet at det er mange andre som har hatt det som deg.
Vi er fler!Trøtt! Vet kl bqre er 21:30 - men vurderer å legge meg![]()
Har ikke sett annet enn DnB reklamer i dag. Tar jo helt av!Noen som ser de nye dnb reklamene? Haha
Syns den er underholdende ..Ok - kva skjer med reklamen på TV2.no i dag? Blir heilt gal av den de DNB reklamen!![]()
Det også går. Fortell om problemet på tråden til teknisk.Ja, men er somregel bare å gå ut av tråd også inn igjen. Hvis ikke får jeg bare svare uten å sitere![]()
Meldte meg på en ny time, vet ikke hva det er "afrodans" regner med det er zumba ish.Hva trener du? Jeg har ikke vært på treningssenter før flere mnd før jeg ble gravid, men burde virkelig komme tilbake igjen. Tenkte på spinning som kondisjonstrening og noe styrke i tillegg, men vet ikke helt hvilke øvelser som er lure når man er gravid.
We are young reklama? Digger denOk - kva skjer med reklamen på TV2.no i dag? Blir heilt gal av den de DNB reklamen!![]()
Nå ble jeg utrolig nysgjerrig! Tror jeg må google denSyns den er underholdende ..morro iforhold til de samme kjedelige reklamene
Tror det er appen og ikke tråden...Det også går. Fortell om problemet på tråden til teknisk.
Godt å høreVi er fler!