Den er bare kvart over ni...Jeg er trøtt.... d litt treig. Fordi jeg er TRØTT
Kvart over ti, og jeg hadde sovna på et blunk om jeg la meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er bare kvart over ni...Jeg er trøtt.... d litt treig. Fordi jeg er TRØTT
Hadde nok gjort det samme. Var opp kl 7.Jeg er trøtt.... d litt treig. Fordi jeg er TRØTT
Fant du den?Må finne en fjernkontroll
Her begynte "vkings" og det ser jeg at jeg ikke har lyst å se
Jeg gleder meg til jeg legger meg.Hadde nok gjort det samme. Var opp kl 7.
Nammm...Ah, ok. Må se om jeg rekker det da. Holder på å lage panna cotta nå.
Så diggAh, ok. Må se om jeg rekker det da. Holder på å lage panna cotta nå.
Den laster for tregt her. Dere er kommet mye lengre i samtalen enn denne greier å henge medappen funker ikke godt nok når det går fort, synes jeg.
Særlig ikke siden min ikke vil oppdatere
Det skal bli sykt godtJeg gleder meg til jeg legger meg.
Jeg må stadig bla meg bakover. Nå er det plutselig tregere igjen.Den laster for tregt her. Dere er kommet mye lengre i samtalen enn denne greier å henge med
Har du noen andre tips om hvilke tv-programmer en kan se en fredags kveld, da? Jeg pleier ikke å kunne velge fritt blant kanalene, så dette er litt nytt for megDet finnes mye annet jeg heller bruker tiden på om jeg er alene hjemme.
Var det jeg mente.... tastefeilDen er bare kvart over ni...
I know. Kanskje pusse tenner nå, så kan jeg bli trøtt igjen foran tv'n om jeg våkner i vasken?Det skal bli sykt godt![]()
Det er skikkelig godt! Og overraskende enkelt å lageSå digg![]()
Samme her. Derfor det blir litt rotete. SorryJeg må stadig bla meg bakover. Nå er det plutselig tregere igjen.
Regnet med detVar det jeg mente.... tastefeil
Har du noen andre tips om hvilke tv-programmer en kan se en fredags kveld, da? Jeg pleier ikke å kunne velge fritt blant kanalene, så dette er litt nytt for megHar noen opptak av Fødeavdelingen, men vet ikke helt om jeg er i humør til det.
Hihi... ha det hadde vært noeI know. Kanskje pusse tenner nå, så kan jeg bli trøtt igjen foran tv'n om jeg våkner i vasken?
Sorry for hva?Samme her. Derfor det blir litt rotete. Sorry![]()
Jeg har fortsatt kjøkkentjeneste med kokkelering og rydding, så rekker ikke nytt på nytt. Lenge siden jeg har sett det! Er det fortsatt bra?Akkurat nå ser jeg nytt på nytt
Men det er vel ferdig
At jeg roter til innleggene. Svarer i hytt å gevær siden jeg ikke får med meg alleSorry for hva?