Felles skravle 2015

De siste par kveldene har Lykkeliten vært her, og da har jeg skravlet mye, og vips er jeg antakelig ajour innen jeg legger meg i kveld. Det var jeg IKKE for et par dager siden.

Det blir litt skravlings da, ja...
Ja, dere er skravlehøner! Blir mange innlegg av det:D

Det blir tøfft skjønner jeg. Har perioder nå og da.

Ja, men vi jobber bare 12 timer ekstra i uka, fordelt på at vi sitter til klokka åtte tre dager i uka. Det holder det.

Så det går.

Men det gjør meg ikke noe at skolen har vinterferie første uka etter at jeg må ha levert fra meg årsoppgjøret til kontroll og revisjon, da kommer jeg til å ta en fridag eller to sammen med ungene... (eller en med og en uten dem...)

Ja, dere er skravlehøner! Blir mange innlegg av det:D

Ja, oss to sammen... det er årsaken til at vi HAR disse fellestrådene, hun laget felles 2014 for alle som venter eller håper på 2014-baby da hun var gravid, for at vi skulle ha en plass å skravle sammen. Vi har MANGE timer og tusen innlegg mellom oss.

Ja, oss to sammen... det er årsaken til at vi HAR disse fellestrådene, hun laget felles 2014 for alle som venter eller håper på 2014-baby da hun var gravid, for at vi skulle ha en plass å skravle sammen. Vi har MANGE timer og tusen innlegg mellom oss.
I know, husker det godt. Var med fra starten på den tråden.

Ja, men vi jobber bare 12 timer ekstra i uka, fordelt på at vi sitter til klokka åtte tre dager i uka. Det holder det.

Så det går.

Men det gjør meg ikke noe at skolen har vinterferie første uka etter at jeg må ha levert fra meg årsoppgjøret til kontroll og revisjon, da kommer jeg til å ta en fridag eller to sammen med ungene... (eller en med og en uten dem...)
Det høres jo helt ok ut. Er viktig å få tid til ungene :)

Må finne en fjernkontroll

Her begynte "vkings" og det ser jeg at jeg ikke har lyst å se

Back
Topp