Rolig er greit det. Skravler aldri så fort uansettI dag er her veldig rolig. Veldig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rolig er greit det. Skravler aldri så fort uansettI dag er her veldig rolig. Veldig
Kan skravle til idol begynner igjen om batteriet holder.
Haha, gikk glipp av det med å holde seg våkenSovende hode er absolutt en grunn...
Samme her. Henger ikke med hvis det går for fort.Rolig er greit det. Skravler aldri så fort uansett![]()
Så bra det blir roligere en periode
AbsoluttHaha, gikk glipp av det med å holde seg våkenkan være det er ein god grunn det og ja
![]()
Helg?
Eller å sovne på barnerommet mens ungene legges?

Du og den der mobilen, vettuRolig er greit det. Skravler aldri så fort uansett![]()
Ja, jeg vil se ferdig idol.. Legger meg nok etter det. Er super trøtt. I morgen er jeg alene med ungen heeeele dagen og det er slitsomt.idol?
Se tv i kveld?
Nå skal jeg skravle, og legge meg
Og vurderer fortløpende om jeg skal hente en pose potetgull, men jeg orker ikke gå...
Liker ikke pcDu og den der mobilen, vettuGår ikke så fort når man ikke har pc
![]()
Det er ikke kjekt å sovne tidlig på kvelden før man egentlig skal legge seg. Jeg blir veldig tung i både hodet og kroppen resten av kvelden da.Absolutt
Hodet mitt har ikke helt våknet etter at jeg sovna på barnerommet...
Litt sånn zombie-tilstand?Absolutt
Hodet mitt har ikke helt våknet etter at jeg sovna på barnerommet...
Det blir tøfft skjønner jeg. Har perioder nå og da.Det er sånn hver mnd.
(utenom jan og feb, da jobber vi høyt press i 7-8 uker med overtid)
Det går mer enn fort nok her hvertfall!Samme her. Henger ikke med hvis det går for fort.
Rolig er greit det. Skravler aldri så fort uansett![]()
Når begynner idol? Jeg er alene hjemme i kveld, og tenkte jeg kunne multitaske litt mens jeg skravletJa, jeg vil se ferdig idol.. Legger meg nok etter det. Er super trøtt. I morgen er jeg alene med ungen heeeele dagen og det er slitsomt.
Ja, jeg vil se ferdig idol.. Legger meg nok etter det. Er super trøtt. I morgen er jeg alene med ungen heeeele dagen og det er slitsomt.
Syns eg ogDet går mer enn fort nok her hvertfall!
Ser idol her... eller akkurat nå nyheteneidol?
Se tv i kveld?
Nå skal jeg skravle, og legge meg
Og vurderer fortløpende om jeg skal hente en pose potetgull, men jeg orker ikke gå...