Felles skravle 2015

Kan skravle til idol begynner igjen om batteriet holder.

idol?

Se tv i kveld?

Nå skal jeg skravle, og legge meg

Og vurderer fortløpende om jeg skal hente en pose potetgull, men jeg orker ikke gå...

idol?

Se tv i kveld?

Nå skal jeg skravle, og legge meg

Og vurderer fortløpende om jeg skal hente en pose potetgull, men jeg orker ikke gå...
Ja, jeg vil se ferdig idol.. Legger meg nok etter det. Er super trøtt. I morgen er jeg alene med ungen heeeele dagen og det er slitsomt.

Absolutt

Hodet mitt har ikke helt våknet etter at jeg sovna på barnerommet...
Det er ikke kjekt å sovne tidlig på kvelden før man egentlig skal legge seg. Jeg blir veldig tung i både hodet og kroppen resten av kvelden da.

Rolig er greit det. Skravler aldri så fort uansett:)

De siste par kveldene har Lykkeliten vært her, og da har jeg skravlet mye, og vips er jeg antakelig ajour innen jeg legger meg i kveld. Det var jeg IKKE for et par dager siden.

Det blir litt skravlings da, ja...

Ja, jeg vil se ferdig idol.. Legger meg nok etter det. Er super trøtt. I morgen er jeg alene med ungen heeeele dagen og det er slitsomt.
Når begynner idol? Jeg er alene hjemme i kveld, og tenkte jeg kunne multitaske litt mens jeg skravlet :D

JEg ser ikke idol jeg da, det har jeg aldri gjort.

Back
Topp