KjektDu har virkelig hentet deg inn igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KjektDu har virkelig hentet deg inn igjen![]()
Tja... skal jobbe i helgenGodt det er helg
Det skulle jeg ønske jeg hadde tid tilNå sover mine søt små (og det gjorde jeg også, gitt)
Trøtt jeg
Ja det ser jeg 100 ca bare i dagKjektkan gå raskt om ein prøvar har eg funne ut
![]()
WoohooJa det ser jeg 100 ca bare i dag
Det er braWoohooVesla har vore flink og leika med fetteren sin i dag
![]()
Det skulle jeg ønske jeg hadde tid til
Kan være godt å lade opp littHelg?
Eller å sovne på barnerommet mens ungene legges?
Kjedelig då. Men du tek vel igjen litt i kveld då kanskje?Det er braher har jeg kjørt bil hele dagen så har ikke hatt mulighet å skrive
Kan være godt å lade opp litt![]()
Jeg er klar for skravling!Hei alle... Noe liv her?
Hei alle... Noe liv her?
Får prøve på det, så lenge jeg greier å holde meg våken i allefall. Har fått lastet ned app på min gamle tlf, mens min er til rep. Så kanskje jeg henger med lellKjedelig då. Men du tek vel igjen litt i kveld då kanskje?![]()
Då har du ingen unnskyldningFår prøve på det, så lenge jeg greier å holde meg våken i allefall. Har fått lastet ned app på min gamle tlf, mens min er til rep. Så kanskje jeg henger med lell![]()
Får prøve på det, så lenge jeg greier å holde meg våken i allefall. Har fått lastet ned app på min gamle tlf, mens min er til rep. Så kanskje jeg henger med lell![]()
Kan skravle til idol begynner igjen om batteriet holder.Jeg er klar for skravling!
Då har du ingen unnskyldning![]()
Så bra det blir roligere en periodeJa, absolutt.
Og nå den rolige delen av måneen på jobb også. Jeg har en intens tid de første vikedagene, og så en roligere del frem til månedsskiftet igjen.