Åhh, så deilig!
Er litt tidlig men er 100% sikker på at det er den.
Har egentlig kjent den noen dager, men har ikke helt turt å stole på det før i deg.
Eldste kjente jeg i uke 17, yngste i uke 14..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh, så deilig!
Vi får følge med
quote gjør vi jo mye
Jeg har ikke fått tid til å komme inn før nå. Fikk besøk av en gammel kollega som har vært med å gå igjennom hele det elektriske anlegget i huset. Tok sin tid! Dere har skravlet 200 innlegg!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Jasså, kjent liv allerede?Er litt tidlig men er 100% sikker på at det er den.
Har egentlig kjent den noen dager, men har ikke helt turt å stole på det før i deg.
Eldste kjente jeg i uke 17, yngste i uke 14..
Jeg har ikke fått tid til å komme inn før nå. Fikk besøk av en gammel kollega som har vært med å gå igjennom hele det elektriske anlegget i huset. Tok sin tid! Dere har skravlet 200 innlegg!
♡Jente 05.07.2013♡
Takk! Vi skulle jo egentlig legge oss ni i dag... Nå er jeg både sulten og tørst.Velkommen og god kveld![]()
Jasså, kjent liv allerede?
♡Jente 05.07.2013♡
Må bytte ut det meste. Er elektriker selv, så vet jo hva som må gjøres, men veldig greit å diskutere det med noen andre også.Håpar det står bra til med det elektriske![]()
Takk! Vi skulle jo egentlig legge oss ni i dag... Nå er jeg både sulten og tørst.
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg kjente det senere denne gangen. Nå har jeg morkaken på fremre vegg, det hadde jeg ikke sist.Kjenner disse omtalte sommerfuglvingene.
Man kjenne tidligere og tidligere for hver gang og det er bare 2 uker tidligere enn sist
Når skal du i seng?Ja...
Burde vel ha gjort det jeg også...
Må bytte ut det meste. Er elektriker selv, så vet jo hva som må gjøres, men veldig greit å diskutere det med noen andre også.
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg kjente det senere denne gangen. Nå har jeg morkaken på fremre vegg, det hadde jeg ikke sist.
♡Jente 05.07.2013♡
Det er klart, men det er jo i hovedsak utstyret som koster... Blir minimum 50 lapper på bare utstyr, mest sansynelig nærmere 70'Så deilig å kunne gjøre det selv.
Sparer nok en del penger på det..
Når skal du i seng?
♡Jente 05.07.2013♡
Det er klart, men det er jo i hovedsak utstyret som koster... Blir minimum 50 lapper på bare utstyr, mest sansynelig nærmere 70'
♡Jente 05.07.2013♡
Tydeligvis... Man har kanskje mer nervetråder i huden enn midt inni kroppen? Nå får jeg en støtdemper i front på magen, så da kjenner man mindre?Da pleier man å kjenne ting sent, ja.
Egentlig rart at vi kjenner det sent.
Er baksiden av livmoren mindre følsom?
Akkurat, det er jo derfor det blir diskutert, og dissekert når det går galt![]()
Halvparten kom som en overraskelse.I beregnet dere det når dere kjøpte huset, eller kom det som en overraskelse?