Felles skravle 2015

Hva skal dere gjøre da?
Aner ikke.. Hvis vi ikke kjører hulerboermannen på jobb er vi uten bil, så da blir det vel en vanlig dag med lek på lekeplassen, spise, sove, trilletur med naboen og litt sånn. Forslag?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Aner ikke.. Hvis vi ikke kjører hulerboermannen på jobb er vi uten bil, så da blir det vel en vanlig dag med lek på lekeplassen, spise, sove, trilletur med naboen og litt sånn. Forslag?

♡Jente 05.07.2013♡
Perle,male,lage dyrepark på gresset med kongler og fyrstikker :)

Oi, tiden går fort. Fysio om ti minutter, nå må jeg se og komme meg av sted. Klarer ikke løpe med den magen og det bekkenet her...

♡Jente 05.07.2013♡

Kor mange timar vil dikka sei at dikka er her inne? Og er det med mål å vinne stelleveska?

Gutt 4 år, 4 år, 2 år og 6 år... (Nevøene)
Svigerinner på 24 år og 22 år
Søster med mann 36 år

♡Jente 05.07.2013♡

Gutter 4 år og 6 år
ull
Vinterjakke
Lego
Togbane
Bøker
Lydbok
Spillet se hva jeg kan
radiostyrt bil/helikopter

2 år
Klær
Lekebiler
Duplo
Min nevø på 2 år får vinterjakke kjøpt på reimasalg;)

Søster: Gavekort på restaurant /kino
Samler de på noe?
Min søster får ullteppe fra berger i år

24 og 22:
Gavekort på kino
matkurv
Gode kniver
Vin

Gutt 4 år, 4 år, 2 år og 6 år... (Nevøene)
Svigerinner på 24 år og 22 år
Søster med mann 36 år

♡Jente 05.07.2013♡
Ah.. er så dårlig på sånn gave greier. Pleier å spørre foreldrene om hva de ønsker til barna. Hvis de ikke vet. Kjøper jeg evt klær, spør i lekebutikken hva unger på den alderen liker nå til dags ;) du får prøve å hinte om det er noe de mangler.

Kor mange timar vil dikka sei at dikka er her inne? Og er det med mål å vinne stelleveska?
Tja, litt usikker, er på app, så er mye av og på! Jeg skravler her inne pga det er koselig:) stellevesken blir evnt bare en bonus :)

• Liker
Reactions: EJ
Fingermaling
Baking

♡Jente 05.07.2013♡

Tja, litt usikker, er på app, så er mye av og på! Jeg skravler her inne pga det er koselig:) stellevesken blir evnt bare en bonus :)

Ja, ser jo denna magen din (bilde) støtt og stadig på fleire tråder ;) Veit du om det er gutt eller jente du får? Evt når skal du ha?

Back
Topp