Du fikk det med deg å sa fra videreSelvfølgelig fikk vi det med ossdet ble nevnt for mange sider siden
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du fikk det med deg å sa fra videreSelvfølgelig fikk vi det med ossdet ble nevnt for mange sider siden
TuMmY LoVe
Nå blir det Facebook filmen før det blir natta
TuMmY LoVe
Håper det blir bedre når tirsdagen er forbiDet skal blir deilig.
Tror også stresset i går henger litt i fremdeles
Tenker det samme. Er jo kos å prate med dere![]()
Ja det er detMye ålesundere som bor skodje, Valle, stette, Tennfjord, Sula og Giske. Mange unge som flytter litt utenfor for å få mer bolig for pengene!![]()
Håper det blir bedre når tirsdagen er forbi
Er en hyggelig gjeng her inneTenker det samme. Er jo kos å prate med dere![]()
Det var i grunn det samme som jeg tenkte å siFacebook filmen??
Sunnmøring du og?Ja det er det
Det er jegSunnmøring du og?![]()
Ja det syns jeg. Har vært her siden mai ca og enda ikke opplevd noen som har vært spydig enda.Er en hyggelig gjeng her inne
Sikkert lurt å få målt det jaDersom alt er bra på tirsdag, lurer jeg på om jeg skal be dem måle blodtrykket mitt når jeg først er på sykehuset.
Har vært så utrolig svimmel den siste tiden
Ja det syns jeg. Har vært her siden mai ca og enda ikke opplevd noen som har vært spydig enda.![]()
Sikkert lurt å få målt det ja
Ja, ikke så enkelt å dra spøker når man verken ser kroppspråket eller hører toneleietIkke annet enn helt klart ironisk, og blir det missforstått, er man raske til å si at det ikke var slikt ment og unnskyld.
Det er helt sant!Ja, ikke så enkelt å dra spøker når man verken ser kroppspråket eller hører toneleiet![]()
Ja, ikke så enkelt å dra spøker når man verken ser kroppspråket eller hører toneleiet![]()