Felles skravle 2015

Jippi.
12+0 i dag :)

Der var du og jo :) hvordan er formen?

♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡
Utrolig sliten etter en litt for aktiv helg :P He he blir en rolig dag her, pusle rundt i huset.

-Fra appen-

Vi skiftet vann på det lille akvariet nå, en av guppyene ble sugd opp. Så da begynte hun å yngle i sjokk.. Prematur guppyfødsel :P Vi har sitti med håv og lommelykt og prøvd å redde de som kom i bøtta nå. De står i en egen beholder, for de vi putta i karet igjen ble spist av de andre..

-Fra appen-

Hver gang jeg skal bake, så blir jeg like overrasket over hvor lite sukker det er i bollene jeg baker.. I den oppskriften jeg bruker, er det 3ss. Blir 6ss når jeg baker da, for jeg dobler alt. I den oppskriften som er på tørrgjærpakka, så er det 2dl lissom.. :)

• Liker
Reactions: EJ
Hver gang jeg skal bake, så blir jeg like overrasket over hvor lite sukker det er i bollene jeg baker.. I den oppskriften jeg bruker, er det 3ss. Blir 6ss når jeg baker da, for jeg dobler alt. I den oppskriften som er på tørrgjærpakka, så er det 2dl lissom.. :)
Kjekt, de blir sikkert like gode!

-Fra appen-

Ja, de er de beste bollene jeg vet om :) Har lagd de siden jeg fikk boka på ungdomsskolen. Er ikke ofte jeg baker boller da. 1-2 ganger i året max :) Greit å ha i frysen til når man blir fysen/kjesken :)

Vi skiftet vann på det lille akvariet nå, en av guppyene ble sugd opp. Så da begynte hun å yngle i sjokk.. Prematur guppyfødsel :P Vi har sitti med håv og lommelykt og prøvd å redde de som kom i bøtta nå. De står i en egen beholder, for de vi putta i karet igjen ble spist av de andre..

-Fra appen-
Oi da, driver dere med avl eller bare har det blitt parring?

Back
Topp