Jippi.
12+0 i dag
12+0 i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig sliten etter en litt for aktiv helgDer var du og johvordan er formen?
♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡
He he sånn er det med unger, du får sette dem i sving!Skal rydde, men må bare komme igang først.
Akkurat nå er ungene veldig oppmerksomhetskrevende
Hurra!Jippi.
12+0 i dag![]()
Gratulerer så mye med dagenJegHan er juligutt
![]()
Her har vi hatt besøk og hatt 4 turboer springende rundt. Koset oss skikkelig nå på tidligmorgenen. Litt overtrøtt frøken, men sovnet til sluttHva går søndagen i da?Husmorting? Baking og rydding?
-Fra appen-
JippiJippi.
12+0 i dag![]()
Sweden
♡Overgangen feb/mars♡
Kjekt, de blir sikkert like gode!Hver gang jeg skal bake, så blir jeg like overrasket over hvor lite sukker det er i bollene jeg baker.. I den oppskriften jeg bruker, er det 3ss. Blir 6ss når jeg baker da, for jeg dobler alt. I den oppskriften som er på tørrgjærpakka, så er det 2dl lissom..![]()
Hurra for 12 ukerJippi.
12+0 i dag![]()
Oi da, driver dere med avl eller bare har det blitt parring?Vi skiftet vann på det lille akvariet nå, en av guppyene ble sugd opp. Så da begynte hun å yngle i sjokk.. Prematur guppyfødselVi har sitti med håv og lommelykt og prøvd å redde de som kom i bøtta nå. De står i en egen beholder, for de vi putta i karet igjen ble spist av de andre..
-Fra appen-
Kurs med jobbHva skal du gjøre der?