Jeg jobberEr det mange her som jobbar?
Gutt Februar 2014
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobberEr det mange her som jobbar?
Gutt Februar 2014
![]()
Hadde ikke du en allerede?Jeg kommer antakelig ikke over.
Og har egentlig lyst på den.
Jeg gjorde. For jeg våknet først av vår sønn. Men mannen sto opp med ham, så jeg sov videre sammen med jenta vår som har kommet inn til oss for noen timer siden, og fikk meg et par timer til før hun våknetPrøvde på det her også men fikk ikke sove
Hørtes deilig ut, her er det bare jeg som er våkenJeg gjorde. For jeg våknet først av vår sønn. Men mannen sto opp med ham, så jeg sov videre sammen med jenta vår som har kommet inn til oss for noen timer siden, og fikk meg et par timer til før hun våknet
Jobber 50%Er det mange her som jobbar?
Gutt Februar 2014
![]()
Jobber 100% til vanlig, nå går jeg på svangerskapspengerEr det mange her som jobbar?
Gutt Februar 2014
![]()
Få i deg nypeekstraktGod morgen. Jeg skal bli frisk, nå har jeg hanglet i to uker å er lei.
Pust og tell til 10. Om du ikke har blødd eller hatt utskrapning i natt så har du nøyaktig det samme i magen i dag som i går. Ting beveger seg og alt er ikke alltid ubehagelig. Alt er nok i skjønneste orden. Hvor langt er du på vei?I dag sliter jeg med å tro på jeg er gravid :/
I det siste har den harde lille kulen på venstre side gjort det ubehagelig å ligge på magen, når jeg har stått opp har magen sett skjev ut og "hevelsen", den harde kulen har vært opp til ca navelen, og magen var begynt å vises så viiiidt
I dag: ingen skjevhet eller hardt på magen når jeg våknet.. Ingen antydning til mage, og ligger heelt behagelig flatt på magen..
Skal det bare "forsvinne" sånn når jeg hadde begynt å merke det? Føler meg ikke gravid i dag
♡Overgangen feb/mars♡
Pust og tell til 10. Om du ikke har blødd eller hatt utskrapning i natt så har du nøyaktig det samme i magen i dag som i går. Ting beveger seg og alt er ikke alltid ubehagelig. Alt er nok i skjønneste orden. Hvor langt er du på vei?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Jeg har også opplevd at det har gått galt og i hovedsak skjer det før uke 12. Hvor langt var du på vei sist? Man kan jo oppleve MA også... Har du fått bekreftet liv etter uke12?Ingen blod, det har jeg vært igjennom før og vet desverre akkurat hvordan det er!:/
Er 16+5.
Blir vel litt småhtsterisk for at noe skal være galt, når det gikk galt sist :/
♡Overgangen feb/mars♡
Ja var på ul i uke 12 - da var alt bra.Jeg har også opplevd at det har gått galt og i hovedsak skjer det før uke 12. Hvor langt var du på vei sist? Man kan jo oppleve MA også... Har du fått bekreftet liv etter uke12?
♡Jente 05.07.2013♡
Men om det var tomt, da må du jo ha blødd? Så da trenger du ikke frykte ul om du ikke har blødd. Det er farlig å gå å være redd også. Du er forbi ike 12 og fått bekreftet at det var liv, så senk skuldrene dine. Selv om det er lite trøst, så er det faktisk veldig vanlig å miste første gangen, selv for de det ikke er noe galt med. Kroppen tror det er et fremmedlegme og rydder opp. Nå kjenner kroppen igjen dette og regner med det er noe som er kommet for å bli, så nå går det nok kjempe fint. Psyken er en skummel ting i denne prosessen, rydd opp i den, så du ikke går å tenker mye feil. Ikke bra for spira...Ja var på ul i uke 12 - da var alt bra.
Sist gikk det galt i uke 8. Fikk bekreftet på ul at der var helt tomt. Ul er for meg en skrekk nå. Å se det var helt tomt var grusomt
♡Overgangen feb/mars♡
Den gangen blødde jeg ja, lots of it!Men om det var tomt, da må du jo ha blødd? Så da trenger du ikke frykte ul om du ikke har blødd. Det er farlig å gå å være redd også. Du er forbi ike 12 og fått bekreftet at det var liv, så senk skuldrene dine. Selv om det er lite trøst, så er det faktisk veldig vanlig å miste første gangen, selv for de det ikke er noe galt med. Kroppen tror det er et fremmedlegme og rydder opp. Nå kjenner kroppen igjen dette og regner med det er noe som er kommet for å bli, så nå går det nok kjempe fint. Psyken er en skummel ting i denne prosessen, rydd opp i den, så du ikke går å tenker mye feil. Ikke bra for spira...
♡Jente 05.07.2013♡
Der kan du se! Foreløbig ingenting å bekymre seg for.Den gangen blødde jeg ja, lots of it!
♡Overgangen feb/mars♡
Lettere sagt enn gjortDer kan du se! Foreløbig ingenting å bekymre seg for.
♡Jente 05.07.2013♡
Noen med spesielle planer for dagen?
♡Overgangen feb/mars♡
Hva skal dere bake?Jeg skal hente guttungen hos besteforeldrene og så skal vi bakeHar bursdag i dag, så blir baaaare kos i dag
![]()