Ser det er flere skravletråder så er man å skravler litt her og litt der blir det jo fort innlegg, men har nok med å følge med ett stedJa, rart det med disse skravletrådene
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser det er flere skravletråder så er man å skravler litt her og litt der blir det jo fort innlegg, men har nok med å følge med ett stedJa, rart det med disse skravletrådene
TuMmY LoVe
Og jeg må på do!!!1 t igjen enda![]()
Hihi.. er det el testing på gang?Og jeg må på do!!!
Vi hadde 3-4 av dem tidligere. Men var ikke så mange som deltok, så det var bare gøy. Nå blir det evt fort stress i aktive tider.Ser det er flere skravletråder så er man å skravler litt her og litt der blir det jo fort innlegg, men har nok med å følge med ett sted![]()
Er inne og ser litt på tråder. Og inne på dagbøkene av og til. Men glemmer litt av at det er andre plasser enn her... ikke så rutinert endaVi hadde 3-4 av dem tidligere. Men var ikke så mange som deltok, så det var bare gøy. Nå blir det evt fort stress i aktive tider.
Men jeg skravler gjerne flere steder
Jeg synes det er gøy med 1Vi hadde 3-4 av dem tidligere. Men var ikke så mange som deltok, så det var bare gøy. Nå blir det evt fort stress i aktive tider.
Men jeg skravler gjerne flere steder
Litt ulike folk, litt ulike tema, litt ulike tråder. Gøy det...Jeg synes det er gøy med 1mindre å forholde seg til
TuMmY LoVe
Helt enig i detLitt ulike folk, litt ulike tema, litt ulike tråder. Gøy det...
10 min igjenMen er ikke klokka snart 11??????
10 min igjen!Men er ikke klokka snart 11??????
Er vel innom 2 men den ene er ikke like aktiv som her. Lettere å følge medLitt ulike folk, litt ulike tema, litt ulike tråder. Gøy det...
Bare 5 minutter nåInnmari lenge til kl 11 i dag, forresten!!!
Hva skjer kl 11?Bare 5 minutter nå![]()
Er ikke helt sikker, men tror det er EL testHva skjer kl 11?
♡Overgangen feb/mars♡
Nå har klokken passert 11... godt å få tisset?Men er ikke klokka snart 11??????
El test jaEr ikke helt sikker, men tror det er EL test
Her diskuterer vi det meste, skjønner jeg...Nå har klokken passert 11... godt å få tisset?