Får du mulighet til å hvile deg litt etter jobb? Hvis du slutter tidlig?Ikke sant! Da var kvelden opptatt
TuMmY LoVe
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får du mulighet til å hvile deg litt etter jobb? Hvis du slutter tidlig?Ikke sant! Da var kvelden opptatt
TuMmY LoVe
Nei, desverre. Rett hjem fra jobb, så konferansetime, så hente yngste i Bhg, så er det middag og bading av unga etterpåFår du mulighet til å hvile deg litt etter jobb? Hvis du slutter tidlig?
♡Jente 05.07.2013♡
Våkner alltid utover dagen, men blir trøtt igjen på ettermiddagen.Så dumt. Håper du våkner skikkelig til og at klokka går fort.
♡Jente 05.07.2013♡
http://www.tvnorge.no/programmer/nskebarnHva er det?
♡Jente 05.07.2013♡
Hvertfall her i heimenIkke sant! Da var kvelden opptatt
TuMmY LoVe
Det var sånn det var, ja!Nei, desverre. Rett hjem fra jobb, så konferansetime, så hente yngste i Bhg, så er det middag og bading av unga etterpå
TuMmY LoVe
Takk
Jeg prøvde å spørre.. Hehe, hun sa et aktivt terminforumJeg lurer på hvordan de skravler i jeg i den klubben Ronja er i, 400 innlegg ens på 2 dager å snart er hun på toppen igjen. Skjønner ikke hvordan de klarer det.
Sånn er det! Hvile kan vi gjøre når vi blir gamle.Våkner alltid utover dagen, men blir trøtt igjen på ettermiddagen.
Hvilken tråd skravler de i?Jeg lurer på hvordan de skravler i jeg i den klubben Ronja er i, 400 innlegg ens på 2 dager å snart er hun på toppen igjen. Skjønner ikke hvordan de klarer det.
Redd vi skal avsløre de ??Jeg prøvde å spørre.. Hehe, hun sa et aktivt terminforum![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Må være veldig aktiv daJeg prøvde å spørre.. Hehe, hun sa et aktivt terminforum
♡Jente 05.07.2013♡
Jepp, glad ikke alle dager er likeDet var sånn det var, ja!
♡Jente 05.07.2013♡
Ja . Det var jo det vi regnet med tidligere denne mndMå være veldig aktiv da![]()
Det aner jeg ikke, men tror hun sa noe om sravkletråd i gruppa å det er vel juni 12 om jeg ikke husker feilHvilken tråd skravler de i?
TuMmY LoVe
He he nei da skal jeg reise verden rundtSånn er det! Hvile kan vi gjøre når vi blir gamle.
♡Jente 05.07.2013♡
Hmm, inn å snike litt daDet aner jeg ikke, men tror hun sa noe om sravkletråd i gruppa å det er vel juni 12 om jeg ikke husker feil
Ikke godt å si.. De skravler nok på juni12, mulig på skjult...Redd vi skal avsløre de ??
TuMmY LoVe
Bare hyggelig, veldig fint program synes jeg.Takk
♡Jente 05.07.2013♡