Er litt til og fraIngen her? Når jeg liksom bare sitter stille og ikke finnes (når jeg ikke trengs) bare observerer ungene.
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er litt til og fraIngen her? Når jeg liksom bare sitter stille og ikke finnes (når jeg ikke trengs) bare observerer ungene.
LittHar vært flink skravler i dag du
Jeg er her.Ingen her? Når jeg liksom bare sitter stille og ikke finnes (når jeg ikke trengs) bare observerer ungene.
Sikkert greit å rydde etterpå ja siden de roter underveisRakk det ikke. Det er greit, de rotet mer uansett, vi rydder etterpå. Besøk til 19, så nå holder jeg meg bare i ro og passer på
Lego er gøy!Det bygges med Lego og lekes med Lego. Og jeg bare passer klokka så vi rekker plukke sammen rett før han hentes klokka sju.
Her ble det svært lie skravling i dag. Får ta det igjen en annen dag tenker jegLittblir mer en annen dag
TuMmY LoVe
Jeg og. Vannvittig sliten om dagen.. Også oppussing hjemme, så er litt til og fra..Her ble det svært lie skravling i dag. Får ta det igjen en annen dag tenker jeg
Hva pusser dere opp?Jeg og. Vannvittig sliten om dagen.. Også oppussing hjemme, så er litt til og fra..
TuMmY LoVe
Gang stue og kjøkken. Pluss at begge jentene skal flytte sammen på samme rom, men da skal vi pusse opp det først og... Det vil da si at ALT av leker må ut...Hva pusser dere opp?
Jeg er medNoen som har lyst til å være med på en liten lek litt senere i kveld (etter barna er i seng)?
Nok å gjøre da skjønner jegGang stue og kjøkken. Pluss at begge jentene skal flytte sammen på samme rom, men da skal vi pusse opp det først og... Det vil da si at ALT av leker må ut...
TuMmY LoVe
Sitter til ei venninne og hun har ikke fått tv enda.Noen som skal se masterchef i dag?
Tror dette blir en morsom uke på masterchef!
Charter svein ogJippi, en annen som ser.
Hvem er disse folkene?
De påstår de er kjendiser, men jeg kjenner ikke igjen noen av dem...