Ha ha ha du går forbi meg igjen snart , til helga f.eks.Haha, jeg skal bare holde følge med Kengu jeg, for jeg vet hu skravler mye og om jeg følger henne vet jeg at jeg når 2000hu må gjerne være på 1 plass for min del
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha ha du går forbi meg igjen snart , til helga f.eks.Haha, jeg skal bare holde følge med Kengu jeg, for jeg vet hu skravler mye og om jeg følger henne vet jeg at jeg når 2000hu må gjerne være på 1 plass for min del
TuMmY LoVe
Det hadde vi i går.Nei, nå skal jeg gjøre klar middagen. I dag blir det lasagne. Steker kjøttdeig og legger alt i formen nå, skrur på ovnen, henter på jobb og barnehage og putter den inn så fort vi er hjemme, hvis ikke blir det fort så sen middag.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Samme som her, da slipper jeg å tenke på det på slutten av mnd når jeg egentlig ikke har tidFort gjort å komme bakpå.. Jeg vil egentlig bare bli ferdig med de 2000 slik at jeg kan slappe av litt
TuMmY LoVe
Eller tidligere i dagHa ha ha du går forbi meg igjen snart , til helga f.eks.
Jobbet.. Hjemme nå og har spist middag.God dag damer. Hva har dere drevet med i dag?
Akkurat sett det, hun som ikke sravlet så mye. Yeah rightEller tidligere i dag
TuMmY LoVe
Har sovet halve dagen herJobbet.. Hjemme nå og har spist middag.
TuMmY LoVe
JobbetGod dag damer. Hva har dere drevet med i dag?
Skal på jobb i morgen jeg.Jobbet
Trodde ikke det ble så myeAkkurat sett det, hun som ikke sravlet så mye. Yeah right
Deilig med en fridag daSkal på jobb i morgen jeg.fri etter jobb helg i dag
Har vært flink skravler i dag duTrodde ikke det ble så mye
TuMmY LoVe
Ungene ute. Snart kommer en kompis av eldste.
Jeg føler jeg vil rydde opp alle lekene som flyter. Jeg aner ikke hvorfor, det blir jo like ille etterpå..n
Ja kjempe godtDeilig med en fridag da![]()
Rakk det ikke. Det er greit, de rotet mer uansett, vi rydder etterpå. Besøk til 19, så nå holder jeg meg bare i ro og passer påRydd op litt da om du plages![]()
Ingen her? Når jeg liksom bare sitter stille og ikke finnes (når jeg ikke trengs) bare observerer ungene.