Haha, dr.phil er underholdning: pGode gud, jeg ser dr.phil. Tror jeg skal være glad jeg har den svigermoren jeg har likevel jeg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, dr.phil er underholdning: pGode gud, jeg ser dr.phil. Tror jeg skal være glad jeg har den svigermoren jeg har likevel jeg..
Hvertfall i dag, tror jeg hadde klikket om svigermor hadde filmet oss på soverommet, eller krvd dnatest for å bevise at sønnen hennes er pappaen til barnet...Haha, dr.phil er underholdning: p
Er gjerne litt slitsomt med sånne helger jaVeldig fin helg! Sjølv om eg sliten og trøtt, og det skal bli veldig godt å komme heim i ettermiddag![]()
Lol, synd eg ikkje er i nærheita av TVenHvertfall i dag, tror jeg hadde klikket om svigermor hadde filmet oss på soverommet, eller krvd dnatest for å bevise at sønnen hennes er pappaen til barnet...
Det var det uten tvil.Lol, synd eg ikkje er i nærheita av TVenHøyres ut som det blir livat
![]()
Dere to er noen skikkelige skravlehøner. Skjønner ikke helt hvordan dere får det til. Jeg leser tydeligvis mer enn jeg skriver.Steike som du skravler Lovebelly, lå jo langt foran deg i går
Husker når Christina lake gikk jegDet var det uten tvil.
Du gjør vel det fortsatt??Steike som du skravler Lovebelly, lå jo langt foran deg i går
Haha, noen dager jeg og omtrent bare leser!Dere to er noen skikkelige skravlehøner. Skjønner ikke helt hvordan dere får det til. Jeg leser tydeligvis mer enn jeg skriver.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Kos deg hos fysion, blir kanskje værre etterpå?Nå skal jeg lage nudler til lunsj før jeg skal til fysio Kl 13...
♡Jente 05.07.2013♡
ikke mye nei, du har nok tatt meg igjen i løpet av dagen tipper jeg.Du gjør vel det fortsatt??
TuMmY LoVe
Lykke til hos fysioNå skal jeg lage nudler til lunsj før jeg skal til fysio Kl 13...
♡Jente 05.07.2013♡
Har noen sånne dager jeg også.Dere to er noen skikkelige skravlehøner. Skjønner ikke helt hvordan dere får det til. Jeg leser tydeligvis mer enn jeg skriver.
♡Jente 05.07.2013♡
Åneidu, det er nok du for effektiv tilikke mye nei, du har nok tatt meg igjen i løpet av dagen tipper jeg.
Skal bare trene der i dag, ikke behandling. Dødsliten etterpå, ja! ÆæææKos deg hos fysion, blir kanskje værre etterpå?
TuMmY LoVe
Neppe, du er mer effektiv enn meg i dag ser jeg. Nå blir jeg jo borte i mange timer også.Åneidu, det er nok du for effektiv til
TuMmY LoVe