Ja, vi arver masse til ungene, helt topp!!God morgon. Har vore på konfirmasjonshelg, og på besøk med begge sider av familien. Reiser heim med ein ekstra koffert med kle, leiker, sko og bøker. Fleire enn meg som syns det er veldig kjekt å arve?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi arver masse til ungene, helt topp!!God morgon. Har vore på konfirmasjonshelg, og på besøk med begge sider av familien. Reiser heim med ein ekstra koffert med kle, leiker, sko og bøker. Fleire enn meg som syns det er veldig kjekt å arve?![]()
Det er en kjempeflott ting å gjøre! Tenk så mye man sparer, både av penger og miljøVi lar det gå videre også.
Mmm, så godt utGod langt på dag vakre damer.
Her er svangerskapskontroll gjennomført og jeg nyter frokosten min på cafe mens jeg venter på et nav møte.
Så skal foreldrepenger søknad leveres
Hva skjer hos dere i dag?![]()
De kommer nok etterhvertNei, men det er jo ingen her inne i dag
TuMmY LoVe
Ser flere kommer nå, men nå skal jeg ha lunchDe kommer nok etterhvert
Hatt en fin helg?God morgon. Har vore på konfirmasjonshelg, og på besøk med begge sider av familien. Reiser heim med ein ekstra koffert med kle, leiker, sko og bøker. Fleire enn meg som syns det er veldig kjekt å arve?![]()
Typisk det da, kos deg med lunsjSer flere kommer nå, men nå skal jeg ha lunch
TuMmY LoVe
Jeg har arvet masse flott, altifra dyre merkeklær til stilige hm klærHatt en fin helg?
Arving er fint, selv om jeg er litt kresen![]()
Takk for detTypisk det da, kos deg med lunsj![]()
Det gjør vi ogsåVi lar det gå videre også.
Den var mektig. Teen var god.Mmm, så godt uther er det jobb, så er det hjem og sove
som vanlig
TuMmY LoVe
Jobb å skal jeg muligens være barnevakt hos ei venninneGod langt på dag vakre damer.
Her er svangerskapskontroll gjennomført og jeg nyter frokosten min på cafe mens jeg venter på et nav møte.
Så skal foreldrepenger søknad leveres
Hva skjer hos dere i dag?![]()
God lunsj og ha en fin dag på jobbSer flere kommer nå, men nå skal jeg ha lunch
TuMmY LoVe
Jobb å skal jeg muligens være barnevakt hos ei venninne
Vi har arvet svært lite , men har kjøpt endel brukt. Jeg er i grunn ikke så nøye på om det er merkeklær eller ikke , men mere form og fasongJeg har arvet masse flott, altifra dyre merkeklær til stilige hm klær
TuMmY LoVe
Takk, skal ikke dra helt ennå heldigvis
Ha en fin dag på jobb![]()
Veldig fin helg! Sjølv om eg sliten og trøtt, og det skal bli veldig godt å komme heim i ettermiddagHatt en fin helg?
Arving er fint, selv om jeg er litt kresen![]()