Vurdere å kjøpe meg detÅ skikkelig klestativ/tørkestativ i hagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurdere å kjøpe meg detÅ skikkelig klestativ/tørkestativ i hagen!
Håper være er bedre hos deg enn her. Øsregn eller som 6 åringen sier. FossregnHer er vi fremme på cup, jeg sitter i bilen å håper formen blir bedre så jeg orker å gå ut å se på de 15.15.
Hva er det?Mmmmm... Alle får det de ønsker
Vi skal ha Bangalore kylling curry i dag (indisk).
Er utrolig godt, og gleder meg![]()
Jeg har ingen hage å ha det i, men det er lov å drømmeVurdere å kjøpe meg det
Hva er det?![]()
Oj det hørtes spennende utDet er kylling (jeg bruker kyllingvinge klubber) som er kokt i koriander, chili, diverse krydder, kokosmelk og buljong.
Serveres med ris, mangochutney og avrent yoghurt naturell.
Helst et som har egen inngang sånn at man kan spyle av skitne klær (utedassen regntøy osv) på utsiden, så henge til tørk eller vaske.
Åååh *drømme seg vekk*
Mmmmm... Alle får det de ønsker
Vi skal ha Bangalore kylling curry i dag (indisk).
Er utrolig godt, og gleder meg![]()
Vurdere å kjøpe meg det
Det er kylling (jeg bruker kyllingvinge klubber) som er kokt i koriander, chili, diverse krydder, kokosmelk og buljong.
Serveres med ris, mangochutney og avrent yoghurt naturell.
Er her litt av og på.Er det ingen her?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Kjenner til den. I morgen skal jeg på kontroll hos jordmor. Er litt spent, skal ha en skikkelig samtale med henne ang fødselen og sånn, siden det gikk som det gikk sist...Er her litt av og på.
Prøver å bli ferdig med husarbeidet slik at jeg får begynt på middagen, men sliten nå og det blir tettere og tettere mellom pausene
Huff, den er lei!Jeg tror det blir karbonade og pasta på meg og jentungen. Som dog nekter å spise middag uten pappa
Og jeg har ikke matlyst, og er ikke i skuddet og har bare ikke lyst.
Ja, så kjekt....
Når jeg vinner i lotto skal vi bygge hus, har jeg bestemt. Det skal nok akritekttegnes, eller i alle fall med en del "kundetilpassing" på et ferdightegnet hus. Det skal ha vaskerom med egen utgang, helt klart.
Jeg ha i tillegg en del "krav" til planløsningen ellers, sånn at jeg ikke finner det ideele hus noe sted i katalogene. (i alle fall ikke når jeg ser i dem med tanken på at pergo gir oss to, da må vi ha så mange soverom at det er ikke overkommelig, om vi får bare en til finner jeg noen som kan tilpasses greit.
Men, det var den lottoen da... Men, vi har vaskerom da, det setter jeg pris på. Det er dog for lite, for trangt og for fullt, og som konsekvens har vi klesvask over alt ellers uansett også. Samt at vi reelt sett jo er konsekvent på etterskudd, og rotehoder begge to...
Det tar på! Regner med du har kost deg litt også?Sliten av denne weekendturen. Nå vil jeg bare hjem!
♡Overgangen feb/mars♡