Felles skravle 2015

Her er vi fremme på cup, jeg sitter i bilen å håper formen blir bedre så jeg orker å gå ut å se på de 15.15.
Håper være er bedre hos deg enn her. Øsregn eller som 6 åringen sier. Fossregn :D

Helst et som har egen inngang sånn at man kan spyle av skitne klær (utedassen regntøy osv) på utsiden, så henge til tørk eller vaske.
Åååh *drømme seg vekk*

Når jeg vinner i lotto skal vi bygge hus, har jeg bestemt. Det skal nok akritekttegnes, eller i alle fall med en del "kundetilpassing" på et ferdightegnet hus. Det skal ha vaskerom med egen utgang, helt klart.

Jeg ha i tillegg en del "krav" til planløsningen ellers, sånn at jeg ikke finner det ideele hus noe sted i katalogene. (i alle fall ikke når jeg ser i dem med tanken på at pergo gir oss to, da må vi ha så mange soverom at det er ikke overkommelig, om vi får bare en til finner jeg noen som kan tilpasses greit.

Men, det var den lottoen da... Men, vi har vaskerom da, det setter jeg pris på. Det er dog for lite, for trangt og for fullt, og som konsekvens har vi klesvask over alt ellers uansett også. Samt at vi reelt sett jo er konsekvent på etterskudd, og rotehoder begge to...

Mmmmm... Alle får det de ønsker :)

Vi skal ha Bangalore kylling curry i dag (indisk).
Er utrolig godt, og gleder meg :)

Jeg trodde vi skulle ha potetball (kumle/raspeball) i dag. Men det skal vi visst ikke, eldste er i brusdag nr to og mannen er der også, og jeg glemte å kjøpe melk og kålrot...

Det blir visst enten bare middag på meg og lillesøster (som sier vi må vente til pappa kommer hjem....) eller noe enkelt laget når gutta kommer hjem, og en pizzabolle eller to på oss jentene mens vi venter.

Denne søndagen har på ingen måte blitt etter planen. (Hvordan jeg hadde tenkt å få det til med to bursdager er en annen sak, de glemte jeg litt. Også trodde jeg mannen skulle komme hjem da)

Hei igjen. Frøken fryd synes det er deilig med helg og sov ganske lenge på første sovingen sin. Vi fikk ryddet i mange esker og sortert litt ting og satt ut i boden. Vi har også gått tur i det nye nabolaget og vi liker oss godt her.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Vurdere å kjøpe meg det

Både tørkeplass under tak, og et sånt stort et ute i hagen... jepp, når vi vinner i lotto og får råd til diger tomt og nytt hus... Vel, nei, vi HAR vel egentlig tørkeplass under tak, bare at vi hr fylt opp plassen der med noe utemøbler som ikke brukes, og gressklipperen og litt sånn... Og utetørk er noe begrenset for vår familie, da eldste ikke tåler pollen fra hassel, or og bjørk (mars til mai sånn ca) og mannen ikke tåler gress (juni til... enda?)

Men jeg har tørkeskap, tørketrommel, og et ganske rommelig tørkestativ i kjellergangen, ikke så langt unna varmepumpa

Er det ingen her?

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg tror det blir karbonade og pasta på meg og jentungen. Som dog nekter å spise middag uten pappa
Og jeg har ikke matlyst, og er ikke i skuddet og har bare ikke lyst.

Ja, så kjekt....

Er her litt av og på.
Prøver å bli ferdig med husarbeidet slik at jeg får begynt på middagen, men sliten nå og det blir tettere og tettere mellom pausene
Kjenner til den. I morgen skal jeg på kontroll hos jordmor. Er litt spent, skal ha en skikkelig samtale med henne ang fødselen og sånn, siden det gikk som det gikk sist...

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg tror det blir karbonade og pasta på meg og jentungen. Som dog nekter å spise middag uten pappa
Og jeg har ikke matlyst, og er ikke i skuddet og har bare ikke lyst.

Ja, så kjekt....
Huff, den er lei!

♡Jente 05.07.2013♡

Når jeg vinner i lotto skal vi bygge hus, har jeg bestemt. Det skal nok akritekttegnes, eller i alle fall med en del "kundetilpassing" på et ferdightegnet hus. Det skal ha vaskerom med egen utgang, helt klart.

Jeg ha i tillegg en del "krav" til planløsningen ellers, sånn at jeg ikke finner det ideele hus noe sted i katalogene. (i alle fall ikke når jeg ser i dem med tanken på at pergo gir oss to, da må vi ha så mange soverom at det er ikke overkommelig, om vi får bare en til finner jeg noen som kan tilpasses greit.

Men, det var den lottoen da... Men, vi har vaskerom da, det setter jeg pris på. Det er dog for lite, for trangt og for fullt, og som konsekvens har vi klesvask over alt ellers uansett også. Samt at vi reelt sett jo er konsekvent på etterskudd, og rotehoder begge to...

Vi har en plan om å bygge, når vi finner tomt der vi vil bo :p

Back
Topp