Takk! Vært litt slapp i helgen men dere overleverTakk for oppdatering, du gjør en bra jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Vært litt slapp i helgen men dere overleverTakk for oppdatering, du gjør en bra jobb
Det håper jeg virkelig vi gjørTakk! Vært litt slapp i helgen men dere overlever![]()
Kos dere masseKjenner jeg er glad for at poden ikke skulle spille før sent i dag, tenker vi drar om en time alle sammen
Kan ikke si vi har lov til å klage!Takk! Vært litt slapp i helgen men dere overlever![]()
Takk , det skal viKos dere masse
TuMmY LoVe
Den store tålmodighetsprøven i dag daJeg er ikke noe glad i rydding, men i dag er den store rydde dagen.
Men begge ungene hjemme og mannen sovende
Yngste skulle ha vært og sovet, men nekter, og eldste skulle ha vært ute og lekt, men ingen av de han pleier å leke med er hjemme. Eldsten glor på TV, og yngsten "hjelper" til..
Slitsomt.Jeg er ikke noe glad i rydding, men i dag er den store rydde dagen.
Men begge ungene hjemme og mannen sovende
Yngste skulle ha vært og sovet, men nekter, og eldste skulle ha vært ute og lekt, men ingen av de han pleier å leke med er hjemme. Eldsten glor på TV, og yngsten "hjelper" til..
Det siste hørtes mest fristende utSlitsomt.
Skal ryddes her og i dag. Eldste dro akkurat i første av to bursdager, de er rett etter hverandre.
Yngste ser Barbie på DVD. Jeg får se om jeg finner energi, eller kollapser på senga...
Slitsomt.
Skal ryddes her og i dag. Eldste dro akkurat i første av to bursdager, de er rett etter hverandre.
Yngste ser Barbie på DVD. Jeg får se om jeg finner energi, eller kollapser på senga...
Definitivt.Det siste hørtes mest fristende ut
TuMmY LoVe
Ingen av oss klarer det, vi har fokus på ulike ting, men når begge har tatt samme område ser det tilslutt greit ut... Men vi gjør ikke det så ofte.Har satt på en film på NetFlix, og gitt dem hver sin skå med litt ostepop og litt potetgull, så det er rolige nå
Jeg har vært utrolig sliten den siste tiden og har ikke fått gjort noe særlig.
Mannen prøver å hjelpe, Men han er lite effektiv og klarer rett og slett ikke å komme over alt.
Resultat, det ser ikke ut her, og noe må gjøres.
Når det har blitt så ille som nå, er det best at jeg får tatt det alene.Ingen av oss klarer det, vi har fokus på ulike ting, men når begge har tatt samme område ser det tilslutt greit ut... Men vi gjør ikke det så ofte.
Du er flink.Når det har blitt så ille som nå, er det best at jeg får tatt det alene.
Det blir mest effektivt slik.
Kommer til å vekke mannen rundt kl 14 og forlange at han tar ungene ut slik at jeg får vasket og støvsuget.
Snart ferdig med ryddingen
Du er flink.
Det syntes jeg du skal.Det syns mannen også, han ble veldig overrasket når han kom opp.
Nå har han beordret meg til å sitte ned et øyeblikk, og ta meg noe mat.
Det syntes jeg du skal.
Jeg er spent på hva denne blir.Haha sånn er det her og. Begge jentene er blonde, jeg er rødlig og mannen brun..
TuMmY LoVe
Hahaha autocorrect er noen ganger så morsomt at det sjal få stå. Mellomblond blir altså mellomlanding på Samsung S4 HahahaJeg er spent på hva denne blir.
Jeg er mellomlanding, med mye rødskjær. Mannen har mørk brunt.
Jeg har blå øyne og hans et et sted mellom brun og grønn.![]()