Felles skravle 2015

Kjenner jeg er glad for at poden ikke skulle spille før sent i dag, tenker vi drar om en time alle sammen

Jeg er ikke noe glad i rydding, men i dag er den store rydde dagen.
Men begge ungene hjemme og mannen sovende :confused:

Yngste skulle ha vært og sovet, men nekter, og eldste skulle ha vært ute og lekt, men ingen av de han pleier å leke med er hjemme. Eldsten glor på TV, og yngsten "hjelper" til..

Yngste skulle ha vært og sovet, men nekter, og eldste skulle ha vært ute og lekt, men ingen av de han pleier å leke med er hjemme. Eldsten glor på TV, og yngsten "hjelper" til..
Den store tålmodighetsprøven i dag da ;)

TuMmY LoVe

Slitsomt.

Skal ryddes her og i dag. Eldste dro akkurat i første av to bursdager, de er rett etter hverandre.

Yngste ser Barbie på DVD. Jeg får se om jeg finner energi, eller kollapser på senga...

Slitsomt.

Skal ryddes her og i dag. Eldste dro akkurat i første av to bursdager, de er rett etter hverandre.

Yngste ser Barbie på DVD. Jeg får se om jeg finner energi, eller kollapser på senga...
Det siste hørtes mest fristende ut ;)

TuMmY LoVe

Slitsomt.

Har satt på en film på NetFlix, og gitt dem hver sin skå med litt ostepop og litt potetgull, så det er rolige nå :P
Jeg har vært utrolig sliten den siste tiden og har ikke fått gjort noe særlig.
Mannen prøver å hjelpe, Men han er lite effektiv og klarer rett og slett ikke å komme over alt.
Resultat, det ser ikke ut her, og noe må gjøres.

Det siste hørtes mest fristende ut ;)

TuMmY LoVe
Definitivt.

Mannen kom tilbake fra bursdagslevering, men gikk en kort tur ut med hunden.

Jeg har hengt opp klesvasken og satt på ny. Det later til å være en evig mangel på rene klær.

Jeg får vel begynne å brette det som er tørt.

Har satt på en film på NetFlix, og gitt dem hver sin skå med litt ostepop og litt potetgull, så det er rolige nå :P
Jeg har vært utrolig sliten den siste tiden og har ikke fått gjort noe særlig.
Mannen prøver å hjelpe, Men han er lite effektiv og klarer rett og slett ikke å komme over alt.
Resultat, det ser ikke ut her, og noe må gjøres.
Ingen av oss klarer det, vi har fokus på ulike ting, men når begge har tatt samme område ser det tilslutt greit ut... Men vi gjør ikke det så ofte.

Ingen av oss klarer det, vi har fokus på ulike ting, men når begge har tatt samme område ser det tilslutt greit ut... Men vi gjør ikke det så ofte.
Når det har blitt så ille som nå, er det best at jeg får tatt det alene.
Det blir mest effektivt slik.
Kommer til å vekke mannen rundt kl 14 og forlange at han tar ungene ut slik at jeg får vasket og støvsuget.
Snart ferdig med ryddingen

Det syntes jeg du skal.

Ungene er ute av huset nå, og jeg sitter med et par brød skiver.
Etter det skal jeg rydde de siste småtingene, ta litt oppvask, støvsuge og vaske gulvene.
Så må jeg begynne med middagen siden dan skal stå og trekke en stund.
Mens den gjør det må jeg sette igang en tørketrommel og en ny maskin med klær.

Oppvasken i kveld får mannen ta, da vil jeg være utslitt

Haha sånn er det her og. Begge jentene er blonde, jeg er rødlig og mannen brun..

TuMmY LoVe
Jeg er spent på hva denne blir.
Jeg er mellomlanding, med mye rødskjær. Mannen har mørk brunt.
Jeg har blå øyne og hans et et sted mellom brun og grønn. :)

Jeg er spent på hva denne blir.
Jeg er mellomlanding, med mye rødskjær. Mannen har mørk brunt.
Jeg har blå øyne og hans et et sted mellom brun og grønn. :)
Hahaha autocorrect er noen ganger så morsomt at det sjal få stå. Mellomblond blir altså mellomlanding på Samsung S4 Hahaha

Back
Topp