Hehe, ser den jaDet er kjempegøy, men ikke når man flyr på do hele tiden
Tar 50 min å kjøre en vei også.
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ser den jaDet er kjempegøy, men ikke når man flyr på do hele tiden
Tar 50 min å kjøre en vei også.
God morgenGod morgon alle samanhar komme litt langt bakpå eg no. Har vore i konfirmasjon i helga, så har knapt vore innom her sidan torsdag. Håpar alle har ein strålende morgon:-D
Det var veldig koselig. God mat og godt lagGod morgenvar det fint i konfirmasjon?
TuMmY LoVe
Håper jeg også for nå har det vært lenge nok.Hehe, ser den jafår håpe du blir bedre
TuMmY LoVe
Det føles som en befrielse når den taes avDet var veldig koselig. God mat og godt lagmen blir jo slitsomt uansett. Alltid godt å få av seg bunaden på slutten av dagen
![]()
Hvor lenge har du vært syk nå?Håper jeg også for nå har det vært lenge nok.
Har vel vært sånn siden torsdag. Begynte med å være svimmel og kvalm , nå er jeg bare kvalm og har magesmerter. Ser det er mye av det rundtomrking nå, hvor man har kraftige magesmerter i lang tid..Hvor lenge har du vært syk nå?
TuMmY LoVe
Ikke noe godt. Her har alle vært forkjøla, jeg mistet kun stemmen litt, mens resten har hostet og snørret i over 1 uke...Har vel vært sånn siden torsdag. Begynte med å være svimmel og kvalm , nå er jeg bare kvalm og har magesmerter. Ser det er mye av det rundtomrking nå, hvor man har kraftige magesmerter i lang tid..
Kjedelig å gå sånn, er det mannen driver med men han mistenker bihulebetennelse da. Han som svært sjelden blir syk, skal selvsagt bli dårlig på samme tid som meg.Ikke noe godt. Her har alle vært forkjøla, jeg mistet kun stemmen litt, mens resten har hostet og snørret i over 1 uke...
TuMmY LoVe
Hadde vært greit å vært syk alene en gangKjedelig å gå sånn, er det mannen driver med men han mistenker bihulebetennelse da. Han som svært sjelden blir syk, skal selvsagt bli dårlig på samme tid som meg.
He he ja ikke santHadde vært greit å vært syk alene en gangså man kan få litt oppvarting
TuMmY LoVe
Til kvart over 10. Har baket brødene nå, eller de står i ovnen. Skuffen er montert. Og gubben har støvsuget husetMange timer til kl er 15, men ja, kommer til å være utslitt! Det hadde ihvertfall jeg vært... Hvor lenge jobber du i dag?
TuMmY LoVe
Nei blir å slappe av litt frem til jobb nåMå ikke være helt utslitt før jobb
Det går vel fint. Har vært rolig i helgen her. Tror det er mange som har hatt mye å gjøre.God morgon alle samanhar komme litt langt bakpå eg no. Har vore i konfirmasjon i helga, så har knapt vore innom her sidan torsdag. Håpar alle har ein strålende morgon:-D
Takk for oppdatering, du gjør en bra jobbOppdatering kl 07:55
Prøver meg på denne oppdateringen jeg, så får vi se hvordan dette går.
Om noen mangler får dere si ifra
1. Kengu: 1026
2. Lovebelly: 919
3. Liisjja: 594
5. Huleboer: 362
6. Mars2015: 558
7. To små og en i magen: 528
10. Chihaya: 482
11. FruJohnsen: 429
16. Sara: 348
17. Molly: 326
18. Drømmenskalblivirkelig: 306
25. Twinkle: 236
28. Trinbeth: 231
32. Ninhursag: 179
40. Lanterne: 155
87. Epleskrott: 78
De 10 første har nådd målet for i dag: 469
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Nr 100 har 68 innlegg.
Det er sikkert lurt ja.Nei blir å slappe av litt frem til jobb nå![]()
Ja vil tro dDet er sikkert lurt ja.
Jeg har en del timer bak meg på cup sånn i okt/nov. Da snakker vi flere timer enn foreldrene, vi snakker alle dager, tre helger, fra felles frokost til sen kveld.Fotballcup som er så gøy)))
TuMmY LoVe