Felles skravle 2015

Ehh, gjennomgang av mailboksen lønner seg, når man har et par tusen uleste mail, og ingen kontroll på hva som ligger der
Man kan finne en faktura, f.eks, for menskoppen man bestilte før man dro på tur.
Burde hatt en gjennomgang her også, har altfor myemail og mange uleste. Mannen er en smule oppgitt

Gjennomgang av mail lønner seg ofte :) her får jeg alle mail på tlf, sletter all junk med engang. Så når jeg går inn på mailen på dataen, ingen junk :)

Det er bare det at mye av det er ikke JUNK sånnsett, bare mailinglister som jeg leser gjennom det jeg gidder når jeg vil, og det pleier jeg ha sortert ut i egne mapper med meldingsregler, også sletter jeg innholdet i de mappene når det er blitt mye.

Våknet i 4 tiden, måtte på do også kom han jeg deler hus med å la seg. Fikk sureoppstøt og fikk ikke sove før i 5 hlv 6 tiden igjen :p blææ
Hørtes ut som en fantastisk natt :p

♡ Februar 2015 ♡

Æsj, jeg bomma og sletta RESTEN

Da må jeg begynne på igjen, så snart jeg bare får tatt dem ut av søppelbøtta

Ikke alle da, jeg har tømt den underveis, men 490 uleste (og hvem aner hvor mange leste)

JEg var nede på 200 og noe. Irriterende.

Jeg MÅ få til en fungerende løsning herfra.

Æsj, jeg bomma og sletta RESTEN

Da må jeg begynne på igjen, så snart jeg bare får tatt dem ut av søppelbøtta

Ikke alle da, jeg har tømt den underveis, men 490 uleste (og hvem aner hvor mange leste)

JEg var nede på 200 og noe. Irriterende.

Jeg MÅ få til en fungerende løsning herfra.
Minner meg om at jeg burde rydde i min egen.....
*mumle*

Nuvel, det utsettes til en annen dag. Prokrastinering lenge leve :p

Jeg handlet mye til poden da han ar liten , så ble det slitt stopp å nå får han altofr mye igjen;)
Hihi ja det blir vel fort sånn :P

Vinterprinsesse 15.januar ♥

Back
Topp