UffdaHåper den gir seg snart!
Det håper inderlig jeg og.. Aldri hatt det sånn før..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UffdaHåper den gir seg snart!
Vi har vært ute å spist lunsj nåSå deilig!!! Sandwich med kylling, karrisaug og bacon! Namm
Og en stor kopp kakao med krem!
Uff så kjedelig! Får håpe det gir seg når du er kommet over 12 uker vertfall!Det håper inderlig jeg og.. Aldri hatt det sånn før..
Ja jeg føler meg heldig på akkurat det!Høres godt ut så lenge man ikke er kvalm![]()
Det SKAL detUff så kjedelig! Får håpe det gir seg når du er kommet over 12 uker vertfall!
Det er duJa jeg føler meg heldig på akkurat det!![]()
Hørtes helt nydelig ut!Vi har vært ute å spist lunsj nåSå deilig!!! Sandwich med kylling, karrisaug og bacon! Namm
Og en stor kopp kakao med krem!
Det var så godt! Ville ha mer etterpå, men er ganske mett nåHørtes helt nydelig ut!
Det skjønner jeg! Du får bare tenke at det snart er helgFredag ettermiddag.
2,5 timer igjen på jobb og totalt utslitt og muligens jeg vil være alene med barna i kveld.
Har mest lyst til å dra hjem og legge meg under dynen nå
Ja jeg vet hvor fælt det er å være kvalm.. I de få ukene jeg var det! Syns synd på de som sliter med det hele sv.skapet. Men verdt det til slutt da <3Det er du![]()
Det at det er verdt det til slutt tenker man desverre ikke over når man ligger med huet nedi skålaJa jeg vet hvor fælt det er å være kvalm.. I de få ukene jeg var det! Syns synd på de som sliter med det hele sv.skapet. Men verdt det til slutt da <3
Det har jeg begynt og gjøre nå! Prøver og se på slutten.. Nå har jeg vært kvalm og kastet opp omtrent hver dag siden uke 8 så nå har jeg bare innfinnet meg i at det er sånn det er!Det at det er verdt det til slutt tenker man desverre ikke over når man ligger med huet nedi skåla![]()
Jeg var alene med barna i går, og det var deilig å ha få tatt seg en liten dupp før mannen droFredag ettermiddag.
2,5 timer igjen på jobb og totalt utslitt og muligens jeg vil være alene med barna i kveld.
Har mest lyst til å dra hjem og legge meg under dynen nå
Men en tenker det etterpåDet at det er verdt det til slutt tenker man desverre ikke over når man ligger med huet nedi skåla![]()
Så koseligNå skal jeg snart hoppe ut av kjolen og inn i joggedress før jeg skal på venninnebesøk! Da er det helg![]()
<3 Flink du er som klarer å tenke sånnDet har jeg begynt og gjøre nå! Prøver og se på slutten.. Nå har jeg vært kvalm og kastet opp omtrent hver dag siden uke 8 så nå har jeg bare innfinnet meg i at det er sånn det er!
Det hørtes deilig ut! Vi har en sånn her i byen og, lager alt fra bunn av.. HimmelskSå koseligVi skal ut å spise på en ny resturant i byen. De skal vist ha de beste burgerne der
Gleder meg! I morgen skal jeg ha jentekveld - med joggebukse, god mat, snacks og skal vi danse på skjermen
![]()
Finne de positive tingene<3 Flink du er som klarer å tenke sånn<3